Η νέα δυνατότητα επιτρέπει στα brands να επιλέξουν από μια σειρά εναλλακτικών, όταν αποφασίζουν το πού επιθυμούν να εμφανιστεί το περιεχόμενό τους.
Για παράδειγμα, μια μάρκα που απευθύνεται σε οικογένειες, μπορεί να θέλει να αποφύγει ακόμη και κωμικές απεικονίσεις βίας στο περιεχόμενο δίπλα στο οποίο θα εμφανίζεται.
Το Inventory Filter, το οποίο έχει ενσωματωθεί απευθείας στον υπάρχοντα Ads Manager, δίνει πρόσβαση στους διαφημιζόμενους σε τρία επίπεδα video inventory.
Αυτά τα επίπεδα, τα οποία ακολουθούν τους ορισμούς περιεχομένου της GARM, διαχωρίζονται σε 3 ομάδες: «full», «standard» και «limited».
Η επιλογή «full» επιτρέπει στο διαφημιστικό μήνυμα να εμφανιστεί δίπλα σε οποιοδήποτε περιεχόμενο δεν έχει αφαιρεθεί από τους διαχειριστές και δεν έχει χαρακτηριστεί ως «υψηλού κινδύνου».
Το «limited» αποκλείει όλα τα videos που περιλαμβάνουν περιεχόμενο για ενηλίκους, ενώ το «standard» βρίσκεται κάπου στη μέση.
Εκπρόσωπος της GARM δήλωσε: «Είναι πιο σημαντικό από ποτέ οι πλατφόρμες, όχι μόνο να δημιουργούν ένα ασφαλές περιβάλλον για τους διαφημιζόμενους, αλλά και να τους προσφέρουν λύσεις για να μετριάσουν τους κινδύνους για τη φήμη τους σε κλίμακα».
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, TheDrum