Marketing Week
Το Playboy «εγκαινιάζει» meta – έπαυλη
Για immersive εμπειρία social gaming
Το Playboy «εγκαινιάζει» meta – έπαυλη
Την επέκταση του στο metaverse ανακοίνωσε το Playboy, με την παρουσίαση της MetaMansion, μιας ψηφιακής εμπειρίας που λανσαρίστηκε, σε συνεργασία με την πλατφόρμα Sandbox.

Αν και εμπνευσμένη από τη διαβόητη Έπαυλη του Playboy, η MetaMansion, όπως φαίνεται σε σύντομη προεπισκόπησή της, θυμίζει λιγότερο το πραγματικό σημείο αναφοράς και περισσότερο τη μυθιστορηματική έπαυλη του Gatsby.

Με έτος ίδρυσης το 1953, ο τίτλος εισέρχεται σε μία νέα εποχή, κατά την οποία εμβληματικά brands βλέπουν το metaverse ως μια νέα πηγή εσόδων και customer engagement.

«Το Playboy μπορεί πλέον να αλληλεπιδράσει με τη native γενιά του metaverse στο Sandbox και να μοιραστεί την ιστορία και την τέχνη του μέσα από μια πλατφόρμα, όπου όλοι ενώνονται μέσω μιας παγκόσμιας ψηφιακής κουλτούρας», ανέφερε ο Sébastien Borget, Συνιδρυτής και Chief Operations Officer του Sandbox.

Η συγκεκριμένη κίνηση δεν είναι η πρώτη του publisher στο web3: έχει διοργανώσει virtual events και είχε λανσάρει συλλογές NFTs.

«Έχοντας χτίσει momentum στο πεδίο του web3, η δημιουργία ενός εικονικού σπιτιού αποτελεί το επόμενο βήμα», δήλωσε η Rachel Webber, Chief Brand And Strategy Officer του Playboy.

«Θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε gameplay εμπειρίες, να συνδέσουμε τα IRL events με τα ψηφιακά κ.ά.».

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, TheDrum

  • playboy
  • metaverse
  • επέκταση
  • ηλεκτρονική πλατφόρμα
  • MetaMansion
  • λανσάρισμα