Marketing Week
Γιατί η Google προτείνει την πώληση μέρους του ad business της
Γιατί η Google προτείνει την πώληση μέρους του ad business της
Την πώληση μέρους του διαφημιστικού της business στη μητρική εταιρεία Alphabet πρότεινε η Google, προκειμένου να αποσοβήσει τις επιπτώσεις των μέτρων της αμερικανικής δικαιοσύνης κατά της κυριαρχίας της στην ψηφιακή διαφημιστική βιομηχανία.

Ο κολοσσός του διαδικτύου δήλωσε διατεθειμένος να διαχωρίσει κομμάτια της δραστηριότητάς του, που σχετίζονται με τη δημοπράτηση και την τοποθέτηση διαφημίσεων σε ιστοσελίδες και εφαρμογές, μεταφέροντας το sell side σε διακριτή εταιρεία, κάτω από την ομπρέλα της Alphabet. Κάτι τέτοιο, θεωρητικά, θα επιτρέψει, σε κάποιο βαθμό, τη διεύρυνση του οικοσυστήματος και την απόκρουση των κατηγοριών ότι πρόκειται για νόμιμο μονοπώλιο.

Ωστόσο, δεν είναι απολύτως ξεκάθαρο το κατά πόσον μια τέτοια εξέλιξη θα είχε ουσιαστικό αποτέλεσμα, καθώς, παρά την διαφοροποίηση στο όνομα, οι διαφορετικοί άξονες δραστηριότητας της Alphabet συνεργάζονται στενά.

Κατά συνέπεια, είναι αμφίβολο το αν θα δεχθούν οι ρυθμιστικές αρχές ένα τέτοιο πλάνο, δεδομένου ότι οι λεπτομέρειες σχετικά με την εφαρμογή του είναι ελάχιστες.

H πρόταση αυτή από την Google ακολουθεί σειρά καταγγελιών από αμερικανικούς φορείς για διασφάλιση του ανταγωνισμού και αντιμετώπιση των μονοπωλίων.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, TheDrum

  • Google
  • ad business
  • πώληση
  • Alphabet
  • πρόταση