Marketing Week
Η Carlsberg άνοιξε… υποθαλάσσια pub – Ποιος ο στόχος
Η Carlsberg άνοιξε… υποθαλάσσια pub – Ποιος ο στόχος
Μια καμπάνια για να υπενθυμίσει τους κινδύνους της κατανάλωσης αλκοόλ στη θάλασσα σχεδίασε η Carlsberg, με την BCW Stockholm.

«Άνοιξε» pub στον βυθό της θάλασσας, σε παραλιακή πόλη της Σουηδίας, με την επωνυμία «Don’t Drink and Boat», το οποίο σερβίρει μόνο μπίρες χωρίς αλκοόλ.

Για τον Ιούλιο, οι επισκέπτες θα μπορούν να βουτήξουν υπό την καθοδήγηση ειδικών και να απολαύσουν την μπίρα τους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της αρμόδιας υπηρεσίας στη Σουηδία για την περίοδο 2011-2020, οι περισσότεροι θάνατοι σε θαλάσσια σκάφη οφείλονταν σε υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.

Όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος της Carlsberg στη Σουηδία, Henric Byström, ο στόχος της εταιρείας είναι αυτή η μπυραρία να λειτουργήσει ως μια σημαντική υπενθύμιση της αποχής από το αλκοόλ στη θάλασσα.

«Ως ηγετική ζυθοποιία, έχουμε ευθύνη για το πώς καταναλώνονται τα ποτά μας», σχολίασε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Πηγή: DailyFax Ελλάδος, TheDrum

  • Carlsberg
  • Σουηδία
  • υποθαλάσσια pub