Retail
Ξεπουλήματα: Τι πρέπει να προσέξουν επιχειρήσεις και καταναλωτές
Συμβουλές της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή
Ξεπουλήματα: Τι πρέπει να προσέξουν επιχειρήσεις και καταναλωτές
Με αφορμή τις καλοκαιρινές εκπτώσεις, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Εμπορίου καλεί τους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί και τους επιχειρηματίες να μην προβαίνουν σε αθέμιτες πρακτικές παραπλάνησης, για να προσελκύουν πελάτες.

Μιλώντας στο boussiasnews.cy, ο Λειτουργός Εμπορίου και Βιομηχανίας, Σάββας Σάββα, τόνισε ότι «με βάση τη νομοθεσία, οι επιχειρήσεις οφείλουν να αναγράφουν στα προϊόντα τους την υφιστάμενη τιμή πώλησης και σε περίπτωση εκπτώσεων την αμέσως προηγούμενη τιμή».

Όσον αφορά στους υποψήφιους αγοραστές, ο κύριος Σάββα ανέφερε ότι «προτού προχωρήσουν σε αγορές, θα πρέπει να κάνουν έρευνα αγοράς για το προϊόν που τους ενδιαφέρει, προκειμένου να μπορέσουν να κάνουν την καλύτερη επιλογή, έχοντας  γνώση όλων των δεδομένων».

Επεσήμανε, μάλιστα, ότι «οι καταναλωτές δεν πρέπει να παρασύρονται από τις χαμηλές τιμές, καθώς σε μια σειρά προϊόντων, όπως οι ηλεκτρικές συσκευές, είναι πολύ σημαντικό να συμπεριληφθεί στα κριτήρια της αγοράς, η ποιότητα του προϊόντος, οι προδιαγραφές της συσκευής και η αξιοπιστία του πωλητή, σε περίπτωση βλάβης ή ανάγκης συντήρησης».

Πρόσθεσε, δε, ότι «δεν πρέπει οι καταναλωτές να προβαίνουν σε αγορές προϊόντων, που στην ουσία δεν χρειάζονται, ενώ θα πρέπει να καθορίζουν εκ των προτέρων τον προϋπολογισμό των χρηματικών ποσών που μπορούν να διαθέσουν».

  • ξεπουλήματα
  • εκπτώσεις
  • συμβουλές
  • επιχειρήσεις
  • καταναλωτές
  • Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή
  • Υπουργείο Εμπορίου