Marketing Week
Συγχωνεύονται NielsenIQ και GfK - Δημιουργούν παγκόσμιο πάροχο πληροφοριών και analytics
Συγχωνεύονται NielsenIQ και GfK - Δημιουργούν παγκόσμιο πάροχο πληροφοριών και analytics
Δύο συμπληρωματικές εταιρείες πληροφοριών, η NielsenIQ και η GfK, ενώνουν τις δυνάμεις τους και δημιουργούν έναν παγκόσμιο πάροχο retail και καταναλωτικών δεδομένων, με ενισχυμένες δυνατότητες για omnichannel measurement.

Η ανακοίνωση της συμφωνίας τους σηματοδοτεί τον συνδυασμό εργαλείων data και analytics για τη διαμόρφωση ολοκληρωμένης εικόνας του καταναλωτή και της συμπεριφοράς του σε διαφορετικά κανάλια και κατηγορίες, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες τους να ανταποκρίνονται ταχύτερα στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και προσδοκίες.

Το νέο σχήμα, συνδυάζοντας την cloud based πλατφόρμα της NielsenIQ Connect και τις τεχνολογίες της omnichannel measurement με την πλατφόρμα της GfK gfknewron, θα διαθέτει ταλέντα και παρουσία σε όλο τον κόσμο και αναμένεται να λανσάρει ακόμη ταχύτερα νέα προϊόντα για μια ευρύτερη σειρά αγορών και industries.

«Ο συνδυασμός των κορυφαίων μας δυνατοτήτων θα μας επιτρέψει να επιταχύνουμε περαιτέρω την καινοτομία, που υπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο την εκτεταμένη βάση πελατών μας και να προσφέρουμε ουσιαστική αξία για όλους», σχολίασε ο Jim Peck, Executive Chairman & Chief Executive Officer της NielsenIQ.

Η Advent θα αποτελεί τον πλειοψηφικό μέτοχο και η συναλλαγή θα ολοκληρωθεί αργότερα μέσα στη χρονιά ή στις αρχές της επόμενης.

Μέχρι τότε οι δύο εταιρείες θα παραμείνουν ανεξάρτητες.

Πηγή: DailyFax Ελλάδος, Adventinternational.com

  • NielsenIQ
  • GfK
  • παγκόσμιος πάροχος retail και καταναλωτικών δεδομένων δημιουργία
  • συγχώνευση