Οι διαδικτυακές πωλήσεις της κατηγορίας αυξήθηκαν κατά 15,8% ΥοΥ το 2021, πάνω από 3 φορές ταχύτερα από την κατηγορία με την επόμενη καλύτερη επίδοση (Cash & Carry).
Η ανάπτυξη αυτή προκύπτει από δύο βασικά στοιχεία: περισσότεροι αγοραστές και πιο συχνές αγορές.
Η παγκόσμια διείσδυση του e-commerce για τα FMCGs αυξήθηκε από το 31,6% το 2019 στο 39,8% για το 2021, ενώ την ίδια περίοδο, η συχνότητα των
ηλεκτρονικών αγορών πολλαπλασιάστηκε από 6,9 τον χρόνο στις 10,4.
Η ισχυρή και συνεχής ανάπτυξη σηματοδοτεί τη διεύρυνση του μεριδίου του ηλεκτρονικού εμπορίου στην παγκόσμια in-home FMCG αγορά από το 4,8% το 2019, στο 7,2% το 2021, ενώ αναμένεται περαιτέρω επέκταση στο 9,2% μέχρι το 2025.
Παρά ταύτα, υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ανά αγορά:
Το μερίδιο του e-commerce είναι μεγαλύτερο στην Ασία, στο 15,3% το 2021, με τη Δυτική Ευρώπη να βρίσκεται στη δεύτερη θέση (6,9%) και τις ΗΠΑ στην τρίτη (4,8%). Ακολουθούν Ανατολική Ευρώπη (3,2%) και Λατινική Αμερική (0,9%).
Πηγή: DailyFax Ελλάδος, WARC