Marketing Week
Η περικοπή των marketing budgets λόγω ύφεσης «βλάπτει» το ROI
Η περικοπή των marketing budgets λόγω ύφεσης «βλάπτει» το ROI

Νέα έρευνα της Analytic Partners

Επιπτώσεις στην επιστροφή επί της επένδυσης ( ROI ) μακροπρόθεσμα εκτιμάται πως έχουν τα brands, τα οποία επιλέγουν λόγω ύφεσης να περικόψουν τους προϋπολογισμούς marketing. Αυτό καταδεικνύει έρευνα της Analytic Partners, η οποία παρουσιάστηκε σε ειδικό session στα Cannes Lions. Σύμφωνα με τα κυριότερα ευρήματα, το 54% των εταιρειών που διατήρησαν ή αύξησαν τα marketing budgets σε περίοδο ύφεσης είδε το ROI του να βελτιώνεται, το 60% των marketers που ενίσχυσε τη δαπάνη πέτυχε καλύτερο ROI και το 52% των brands κατέγραψε άνοδο του ROI μέσα σε διάστημα 2 ετών. Όσον αφορά το media spend, οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι τα brands που αύξησαν την επένδυσή τους εμφάνισαν διεύρυνση των αυξητικών πωλήσεων κατά 17%, ενώ κατά μέσο όρο, τα brands που περιόρισαν τα σχετικά έξοδα σημείωσαν 18% συρρίκνωση στον συγκεκριμένο δείκτη. Επιπλέον, τα δύο τρίτα των απωλειών στις αυξητικές πωλήσεις προήλθαν από τη μείωση της επένδυσης, όχι από πτώση του ROI. Τα δεδομένα αυτά έχουν ιδιαίτερη αξία, καθώς, σε δυσμενείς οικονομικές συγκυρίες, οι εταιρείες μπαίνουν συχνά  στον πειρασμό να εγκαταλείψουν τον σχεδιασμό τους όσον αφορά τα επίπεδα εξόδων ή τις στρατηγικές brand-building, χωρίς ωστόσο τα επιθυμητά αποτελέσματα. Πηγή: DailyFax Ελλάδος, WARC
  • TOP STORY
  • νέα έρευνα
  • επιπτώσεις
  • MARKETING WEEK
  • ύφεση
  • marketing budgets
  • περικοπή
  • ροή
  • Analytic Partners