Συνεχίζει την προσπάθειά της να προσεγγίσει νεαρότερα κοινά η Coca-Cola και λανσάρει τώρα μία ακόμη limited-edition γεύση, αυτή τη φορά σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη της electro dance σκηνής, Marshmello.
Μετά την Coca-Cola Starlight, με έμπνευση από το διάστημα και την Byte με «γεύση pixel», που παρουσίασε νωρίτερα μέσα στη χρονιά, έρχεται η Marshmello’s Limited Edition Coca-Cola που, παραδόξως, έχει γεύση καρπούζι και φράουλα.
Υλοποιώντας τη δέσμευση για απρόσμενους συνδυασμούς, η νέα έκδοση θα είναι διαθέσιμη στις ΗΠΑ από τις 11 Ιουλίου, προτού εξαχθεί σε επιλεγμένες αγορές διεθνώς.
Ο σχεδιασμός στο μακρόστενο κουτάκι παραπέμπει στη χαρακτηριστική ασπρόμαυρη μάσκα του καλλιτέχνη, ενώ για την προώθησή της το brand θα «καταλάβει» το κανάλι του Marshmello στο Twitch στις 9 Ιουλίου.
Οι fans θα έχουν πρόσβαση στο «metamerch» με την υπογραφή της Zepeto, γνωστής για τα 3D avatars, ενώ στις 25 Ιουλίου θα μπορούν να σκανάρουν ένα QR code για να επισκεφτούν το online hub Coca-Cola Creations.
Εκεί, τεχνολογία ΑΙ «θα μετατρέπει τα συναισθήματα που έχουν καθώς ακούν το τελευταίο κομμάτι του Marshmello σε εξατομικευμένο αντικείμενο τέχνης», σύμφωνα με την εταιρεία.