Retail
Εμπόριο: Ως το 2024, το 54% των εσόδων θα είναι από ψηφιακές αγορές
Εμπόριο: Ως το 2024, το 54% των εσόδων θα είναι από ψηφιακές αγορές
Το 54% των εσόδων του εμπορίου θα προέρχεται από ψηφιακές αγορές ως το 2024, σύμφωνα με την έκθεση της Salesforce «State of Commerce». Η μετάβαση των καταναλωτών και των αγοραστών επιχείρησης (business buyers) προς τα ψηφιακά κανάλια ξεκίνησε πριν την εμφάνιση της COVID-19, όμως η πανδημία επιτάχυνε τη διαδικασία. Μια άλλη, πρόσφατη, μελέτη της Salesforce κατέδειξε πως περίπου το 60% των συναλλαγών πραγματοποιείται πλέον διαδικτυακά και ότι περισσότεροι από τους μισούς πελάτες (53%) προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους μέσω ψηφιακών καναλιών. Ορισμένα από τα συμπεράσματα της έκθεσης:
  • Παρόλο που μόνο το 41% των ερωτηθέντων αισθάνεται πλήρως προετοιμασμένο να χειριστεί τα αναδυόμενα κανάλια, οι επενδύσεις για την επέκταση των τελευταίων βρίσκονται σε εξέλιξη: το 60% των επαγγελματιών του εμπορίου που ρωτήθηκαν, έχει υιοθετήσει νέα κανάλια τα τελευταία δύο χρόνια και το 81% βρίσκεται στη διαδικασία να το κάνει.
Αυτό ενδεχομένως να οφείλεται στις προβλέψεις για συνεχόμενη αύξηση του ψηφιακού εμπορίου: εκτιμάται ότι το 30% των εσόδων των εμπορικών επιχειρήσεων προήλθε από ψηφιακά κανάλια το 2020, ενώ το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί σε 54% ως το 2024.
  • Καθώς η χρήση των third-party cookies υποτιμάται, ως αποτέλεσμα των ρυθμιστικών αλλαγών, οι έμποροι και επαγγελματίες του μάρκετινγκ αντιμετωπίζουν αυξανόμενες προκλήσεις στην κάλυψη των απαιτήσεων των πελατών για εξατομικευμένες προσφορές και προσωποποιημένη επικοινωνία.
Πράγματι, το 88% των εμπόρων που συμμετείχαν στην έρευνα, ανέφερε πως έχει επηρεαστεί, σε κάποιο βαθμό, από την εξάλειψη των cookies τρίτων στις στρατηγικές δεδομένων τους.
  • Ως αποτέλεσμα, το 36% των εμπορικών επιχειρήσεων σχεδιάζει να επενδύσει σε first-party στρατηγικές δεδομένων μέσα στα επόμενα δύο έτη, αλλά τα σχέδιά συσχετίζονται με τη συνολική εμπορική τους επίδοση.
Το 40% των ψηφιακών ηγετών, αυτών που μπορούν να αποδώσουν τη συνολική επιτυχία της εταιρείας τους στο ψηφιακό εμπόριο, σχεδιάζει τέτοιες επενδύσεις, σε σχέση με το 25% όσων υστερούν ψηφιακά και που δε μπορεί να αποδώσει τη συνολική επιτυχία της εταιρείας του στο ψηφιακό εμπόριο, αλλά ούτε έχει υψηλό βαθμό επιτυχίας εφαρμόζοντας τέτοιες πρωτοβουλίες.
  • TOP STORY
  • retail
  • ψηφιακές αγορές
  • εμπόριο
  • νέα έρευνα
  • έσοδα
  • 2024
  • Salesforce
  • «State of Commerce»