Marketing Week
Apple: Το brand με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως, σύμφωνα με την έκθεση BrandZ της Kantar
Apple: Το brand με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως, σύμφωνα με την έκθεση BrandZ της Kantar

Google, YouTube και Tesla υπερδιπλασίασαν την αξία τους

Τις 100 μάρκες με τη μεγαλύτερη αξία σε παγκόσμια κλίμακα καταγράφει η έκθεση BrandZ της Kantar. Η Apple καταλαμβάνει φέτος την πρώτη θέση, ενώ η περσινή «κυρίαρχος» Amazon έπεσε στην τρίτη θέση. Συνεχίζοντας τον δρόμο της να καταστεί το πρώτο brand του ενός τρις, η αξία της Apple εκτοξεύτηκε κατά 55% ΥοΥ στα 947 δις δολάρια, τη στιγμή που το αντίστοιχο ποσοστό για την Amazon κινήθηκε στο 3%. Η Google κέρδισε μια θέση και βρέθηκε στο Νο2 της λίστας, αποτελώντας μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες επωνυμίες, με 80% αύξηση της αξίας της ΥοΥ, στα 445 δις. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν Microsoft και Tencent, η οποία, μαζί με την Alibaba που βρίσκεται στο Νο9, αποτελούν τα 2 κινεζικά brands της κατάταξης. McDonald’s, Visa και Facebook βρίσκονται στην 6η, 7η και 8η θέση αντίστοιχα. Η Louis Vuitton έγινε το πρώτο luxury brand, που συμπεριλαμβάνεται στο top10 ( δέκατη θέση) από το 2010. Να σημειωθεί ότι, με βάση την έκθεση με τις 100 μάρκες με τη μεγαλύτερη αξία, YouTube, Tesla και Hermes διπλασίασαν την αξία τους ΥοΥ, ενώ η Cartier ήταν η μάρκα με την ταχύτερη άνοδο σε όλες τις κατηγορίες. Η φετινή έκθεση εισάγει και μια νέα κατηγορία, το Sustainability BrandZ Index, με τις Microsoft, Zara και IBM να «σκοράρουν» υψηλότερα. Πηγή: DailyFax Ελλάδος, TheDrum
  • TOP STORY
  • MARKETING WEEK
  • Apple
  • μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως
  • έκθεση BrandZ
  • Kantar
  • Τοp 100
  • global brands