Google, YouTube και Tesla υπερδιπλασίασαν την αξία τους
Τις 100 μάρκες με τη μεγαλύτερη αξία σε παγκόσμια κλίμακα καταγράφει η έκθεση BrandZ της Kantar.
Η Apple καταλαμβάνει φέτος την πρώτη θέση, ενώ η περσινή «κυρίαρχος» Amazon έπεσε στην τρίτη θέση.
Συνεχίζοντας τον δρόμο της να καταστεί το πρώτο brand του ενός τρις, η αξία της Apple εκτοξεύτηκε κατά 55% ΥοΥ στα 947 δις δολάρια, τη στιγμή που το αντίστοιχο ποσοστό για την Amazon κινήθηκε στο 3%.
Η Google κέρδισε μια θέση και βρέθηκε στο Νο2 της λίστας, αποτελώντας μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες επωνυμίες, με 80% αύξηση της αξίας της ΥοΥ, στα 445 δις.
Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν Microsoft και Tencent, η οποία, μαζί με την Alibaba που βρίσκεται στο Νο9, αποτελούν τα 2 κινεζικά brands της κατάταξης.
McDonald’s, Visa και Facebook βρίσκονται στην 6
η, 7
η και 8
η θέση αντίστοιχα.
Η Louis Vuitton έγινε το πρώτο luxury brand, που συμπεριλαμβάνεται στο top10 ( δέκατη θέση) από το 2010.
Να σημειωθεί ότι, με βάση την έκθεση με τις 100 μάρκες με τη μεγαλύτερη αξία, YouTube, Tesla και Hermes διπλασίασαν την αξία τους ΥοΥ, ενώ η Cartier ήταν η μάρκα με την ταχύτερη άνοδο σε όλες τις κατηγορίες.
Η φετινή έκθεση εισάγει και μια νέα κατηγορία, το Sustainability BrandZ Index, με τις Microsoft, Zara και IBM να «σκοράρουν» υψηλότερα.
Πηγή: DailyFax Ελλάδος, TheDrum