Marketing Week
Accenture: Μόνο ένας στους έξι αισθάνεται ισχυρά συνδεδεμένος με την εργασία του
Accenture: Μόνο ένας στους έξι αισθάνεται ισχυρά συνδεδεμένος με την εργασία του

Βελτίωση της απόδοσης φέρνουν οι omni-connected εμπειρίες

Nέα μελέτη της Accenture αποκαλύπτει ότι μόνο ένας στους έξι ανθρώπους αισθάνεται συνδεδεμένος με την εργασία του. Μάλιστα, οι άνθρωποι που εργάζονται από το γραφείο έχουν χαμηλότερο βαθμό σύνδεσης. Η μελέτη της Accenture «Organizational culture: From always connected to omni-connected» αμφισβητεί την υπόθεση ότι μόνο η εργασία στο γραφείο κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται πιο συνδεδεμένοι. Για την ακρίβεια, το 42% των εργαζομένων στο γραφείο δηλώνει ότι δεν αισθάνεται σύνδεση με την εργασία του, σε σύγκριση με το 36% όλων όσοι ακολουθούν ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας και το 22% όλων όσοι εφαρμόζουν αποκλειστικά τηλεργασία. Η μελέτη δείχνει, επίσης, ότι οι εταιρείες που προσφέρουν ολοκληρωμένες εμπειρίες (omni-connected) μπορούν να επιτύχουν μεγαλύτερη αύξηση στα έσοδά τους κατά 7,4%. Οι εμπειρίες αυτές βοηθούν, επίσης, στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης, ενώ, παράλληλα, αντιπροσωπεύουν το 59% της πρόθεσης ενός εργαζομένου να παραμείνει στη δουλειά του. Μόνο το 17% των ατόμων που συμμετείχαν στη μελέτη δήλωσε ότι βιώνει και επωφελείται από ολοκληρωμένες εμπειρίες στον εργασιακό του χώρο. ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος
  • TOP STORY
  • Accenture
  • εργασία
  • MARKETING WEEK
  • νέα μελέτη
  • μόνο ένας στους έξι
  • ισχυρή σύνδεση
  • γραφείο
  • χαμηλός βαθμός