Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας αναλύσεων, Canalys, oι παγκόσμιες πωλήσεις ακουστικών TWS (true wireless stereo) αυξήθηκαν κατά 17% το 1ο τρίμηνο του 2022 ( 68,2 εκ. μονάδες ).
Η Apple, η Samsung και η Xiaomi διατήρησαν τις τρεις πρώτες θέσεις τους από το προηγούμενο τρίμηνο, αλλά από αυτές, μόνο η Apple αύξησε τις πωλήσεις της.
Μεταξύ των πέντε κορυφαίων προμηθευτών TWS, η Skullcandy και η Edifier κέρδισαν μερίδιο αγοράς, ενώ οι τρεις πρώτοι έχασαν.
Από το τρίτο τρίμηνο του 2021, στην αγορά του personal smart audio, η TWS παραμένει η μόνη αναπτυσσόμενη κατηγορία, οδηγώντας στη συνολική αύξηση της τάξης του 4% στην παγκόσμια αγορά.
Οι αποστολές TWS της Apple, που ηγείται της αγοράς, αυξήθηκαν κατά 14%.
Η σειρά AirPods της Apple αύξησε τις πωλήσεις της κατά 3%, φτάνοντας τις 19,3 εκ. μονάδες, ενώ η Beats by Dre, το sub-brand ήχου της Apple, συνέβαλε σημαντικά στην ανάπτυξη αυτή, με ποσοστό αύξησης 553%, φτάνοντας τις 2,4 εκ. μονάδες.
Η ισχυρή απόδοση της Beats οφείλεται στη δημοτικότητα των Studio Buds και των Fit Pro που κυκλοφόρησαν πρόσφατα.
Οι εκτιμήσεις της Canalys δείχνουν ότι η μέση τιμή πώλησης (ASP) των πέντε κορυφαίων προμηθευτών TWS μειώθηκε στα 144 δολάρια κατά το 1ο τρίμηνο του 2022, από 153 δολάρια για το πρώτο τρίμηνο του 2021.
ΠΗΓΗ: NetFax Daily Ελλάδος