Α. Χατζηαδάμου: «Συρρίκνωση κερδών προς όφελος της αγοράς και των καταναλωτών»
Σε επιθετική στρατηγική κατά του κύματος ακρίβειας, που σαρώνει την αγορά, προσανατολίζονται οι υπεραγορές και οι προμηθευτές, σε μια προσπάθεια να παραμείνει ζωντανή η αγορά και να ωφεληθούν οι καταναλωτές.
Σε δηλώσεις του στο
boussiasnews.cy, o Εκτελεστικός Γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Υπεραγορών, Ανδρέας Χατζηαδάμου, ανέφερε ότι «παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις, λόγω του αυξημένου λειτουργικού κόστους, που επέφερε η άνοδος των τιμών σε ηλεκτρικό ρεύμα, καύσιμα, ναύλα, πρώτες ύλες και προϊόντα, οι υπεραγορές, όχι μόνο είναι αποφασισμένες να συνεχίσουν, όσον τουλάχιστον μπορούν, να απορροφούν ένα μεγάλο ποσοστό των αυξήσεων, αλλά θα επεκτείνουν και θα ενισχύσουν περαιτέρω τις προσφορές σε προϊόντα, με στόχο να διευκολύνουν τις αγορές από τους καταναλωτές και να διατηρήσουν ζωντανό το εμπόριο, ιδιαίτερα αυτήν την πολύ δύσκολη περίοδο που διανύουμε, όπου ο πληθωρισμός στεγνώνει τα πορτοφόλια του κόσμου».
Πρόσθεσε, επίσης, ότι δεν είναι η πρώτη φορά που οι υπεραγορές προτιμούν να συρρικνώσουν τα κέρδη τους, προς όφελος της αγοράς και των καταναλωτών.
«Είναι μια πάγια πολιτική, την οποία οι υπεραγορές εφαρμόζουν σε κάθε δύσκολη περίοδο για την οικονομία».
Άλλωστε, σημείωσε ο κύριος Χατζηαδάμου, ορισμένοι προμηθευτές επώνυμων καταναλωτικών προϊόντων προτιμούν τη στρατηγική των περιοδικών προσφορών, οι οποίες οδηγούν σε μειωμένη τελική τιμή για τον καταναλωτή.