Marketing Week
Programmatic Advertising και επικοινωνία: Γιατί οι εταιρείες πρέπει να αρχίσουν να επενδύουν περισσότερο σε αυτό;
Programmatic Advertising και επικοινωνία: Γιατί οι εταιρείες πρέπει να αρχίσουν να επενδύουν περισσότερο σε αυτό;
Από τον Πανίκο Χριστοφή - Innovation Leader στην TBWAEntelia Στην εποχή του “attention economy”, η αναζήτηση τρόπων δημιουργικής και προπάντων σωστά στοχευμένης παρουσίας είναι συνεχής και αποτελεί μεγάλη πρόκληση, ιδιαίτερα στο ψηφιακό περιβάλλον. Απαιτεί διαρκή ενημέρωση και απόκτηση νέας γνώσης, ώστε να γίνεται σωστά η διαχείριση όλων των διαθέσιμων εργαλείων και εφαρμογών, κάτι που προϋποθέτει φυσικά και τις ανάλογες επενδύσεις. Η εφαρμογή στρατηγικών που αξιοποιούν τη συνέργεια μεταξύ των διαφόρων καναλιών επικοινωνίας, επιτρέπει την υλοποίηση επιτυχημένων και αποτελεσματικών ενεργειών στον ψηφιακό κόσμο, μέσω της χρήσης εξειδικευμένων πλατφόρμων, όπως είναι οι πλατφόρμες Programmatic Advertising. Με ποιους μηχανισμούς λειτουργεί το Programmatic Advertising; Το Programmatic Advertising, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, έχει αποκτήσει μια δυναμική ανάπτυξης καθώς επιτρέπει στα brands να επικοινωνούν με τα κοινά με διαφορετικούς τρόπους, ενώ αποφέρει μεγαλύτερο ROI. Πρόκειται για αυτοματοποιημένη διαδικασία αγοράς και πώλησης διαδικτυακών διαφημίσεων σε διάφορα κανάλια, ψηφιακούς χώρους και δίκτυα (π.χ. Google Network, YouTube, Programmatic TV, Spotify κ.ά), που πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο (real time bidding). Η διαδικασία αυτή πραγματοποιείται μέσα από πλατφόρμες που προσφέρουν τη συγκεκριμένη υπηρεσία, ενοποιώντας τις ψηφιακές διαφημίσεις διαφόρων μορφών σε μία και μόνο πλατφόρμα. Βασικό και κύριο στοιχείο του Programmatic Advertising αποτελεί η ανάλυση δεδομένων, που επιτρέπει πολύ συγκεκριμένη στόχευση ατόμων που ενδιαφέρονται πραγματικά, εκείνη τη στιγμή, για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προβάλλονται μέσα από το Programmatic Advertising, καθιστώντας τις διαφημίσεις αυτές πολύ πιο αποτελεσματικές. Το γεγονός ότι η διαδικασία της στόχευσης πραγματοποιείται μέσω αλγόριθμων και υπολογιστικών συστημάτων, βελτιστοποιούν το κόστος προβολής, acquisition ή conversion, αφού τα υπολογιστικά συστήματα και οι αλγόριθμοι ξέρουν ακριβώς πού και πότε θα εμφανίσουν μία διαφήμιση.   Για ποιο λόγο το Programmatic Advertising έχει ιδιαίτερη σημασία για τους διαφημιζόμενους; Πέραν της καλύτερης αξιοποίησης των budgets, το Programmatic Advertising επιτρέπει στα brands να μπορούν να κτίσουν εκστρατείες με πολύ διαφορετικό και πολύ πιο δημιουργικό τρόπο, αφού υπάρχει η δυνατότητα συνδυασμού καναλιών αλλά και τεχνικών, που δίνουν στον χρήστη την ευκαιρία να έχει μια πιο διαδραστική εμπειρία με το ίδιο το brand. Επίσης, μέσω της πρόσβασης σε περισσότερα δίκτυα, συμπεριλαμβανομένων και πλατφόρμων τηλεόρασης, audio, apps και παιχνιδιών, ένα brand έχει πιο έντονη, πιο δυναμική και πιο αποτελεσματική παρουσία, πολλές φορές σαν κομμάτι της εμπειρίας του χρήστη μέσα στο ψηφιακό περιβάλλον. Τεχνητή νοημοσύνη και Programmatic Advertising. Ποια η σχέση τους; Οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης είναι ο «εγκέφαλος» του Programmatic Advertising, καθώς καταγράφουν και αναγνωρίζουν μοτίβα σε σχέση με την ψηφιακή μας συμπεριφορά. Ο εντοπισμός των μοτίβων αυτών, είναι βασική παράμετρος για την πρόβλεψη συμπεριφορών και αποτελεσμάτων σε πραγματικό χρόνο, που είναι και η ουσιαστική αξία του Programmatic Advertising όσον αφορά στη στόχευση. Όσο η τεχνητή νοημοσύνη αναπτύσσεται, τόσο θα αναπτύσσεται και η ακρίβεια στόχευσης, σε σχέση με το προφίλ και τα ενδιαφέροντα του χρήστη, αλλά και σε σχέση με τον χρόνο στόχευσης για καλύτερα αποτελέσματα με χαμηλότερο κόστος.  Εξειδικευμένες λύσεις από μία βραβευμένη διαφημιστική εταιρεία στην Κύπρο Στην TBWAEntelia, αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε είναι η πρωτοποριακή συνεργασία μας με την πλατφόρμα Programmatic Advertising (Display & Video 360), καθώς και η λειτουργία Ad Server, τα οποία διαχειρίζεται εσωτερικά η έμπειρη ομάδα Digital της εταιρείας.   Αυτό προσφέρει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα ως προς την ανάπτυξη πιο δημιουργικών και engaging ιδεών, καλύτερη αξιοποίηση των διαθέσιμων budgets, καθώς και άμεσο έλεγχο και επαλήθευση σε σχέση με την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών. Επίσης, η συγκεκριμένη πλατφόρμα Programmatic μάς δίνει πρόσβαση σε εξειδικευμένες ομάδες CRM, MarTech και Data Attribution που προσφέρουν συμβουλευτικές υπηρεσίες και λύσεις αιχμής για όλο το πελατολόγιο της εταιρείας. Σημαντική επίσης είναι και η δυνατότητα πρόσβασης σε τεχνογνωσία μέσω του δικτύου της ΤΒWA, που αναπτύσσει εξειδικευμένες τεχνολογίες σε διάφορες κατηγορίες για παγκοσμίου φήμης brands. McDonald’s™ Κύπρου, ΕΚO Kύπρου, Volvo, Cablenet, Ελληνική Τράπεζα είναι μόνο μερικές από τις μεγάλες εταιρείες που εμπιστεύτηκαν την τεχνογνωσία της TBWAEntelia και υιοθέτησαν, παράλληλα, το Programmatic Advertising (Display & Video 360) της, απαριθμώντας έτσι σημαντικά success stories… Η ΤΒWAEntelia μετρά 27 χρόνια στον τομέα της διαφήμισης και της επικοινωνίας, και φέτος βραβεύτηκε με το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία ‘Best Programmatic Campaign’ για την εκστρατεία ‘Cablenet for a Better Life’ στα Cyprus Digital Marketing Awards 2021! Για περισσότερες πληροφορίες, κάνε κλικ στο www.tbwaentelia.com ή ακολούθησε την TBWA/Entelia στα Social Media της: Facebook: https://www.facebook.com/TBWAentelia Instagram: https://www.instagram.com/tbwaentelia/ LinkedIn: www.linkedin.com/company/tbwa-entelia/
  • EDITORIAL
  • επικοινωνία
  • MARKETING WEEK
  • Programmatic Advertising
  • Πανίκο Χριστοφή
  • Innovation Leader
  • TBWA\Entelia