Ταξινομεί τα καταλύματα, με βάση 56 διαφορετικές κατηγορίες
Μια νέα σειρά δυνατοτήτων λάνσαρε πρόσφατα η Airbnb, για να απαντήσει στην ανάγκη για ευελιξία που «γέννησε» η πανδημία και για να τις επικοινωνήσει σχεδίασε μια νέα διεθνή καμπάνια.
Το νέο της offering ταξινομεί τα καταλύματα, με βάση 56 διαφορετικές κατηγορίες και όχι απλά με βάση την τοποθεσία, βοηθώντας τους ταξιδιώτες να λάβουν υπόψη περισσότερες εναλλακτικές.
«Πριν από την πανδημία υπήρχε το search και όλοι έψαχναν τα ίδια πράγματα, αλλά κατά τη διάρκεια της πανδημίας είδαμε ότι οι άνθρωποι ήταν πιο ανοιχτοί στο να δοκιμάσουν νέα μέρη», σχολίασε η Nancy King, VP of Marketing της Airbnb.
«Οι κατηγορίες μας βοήθησαν να ενισχύσουμε αυτήν τη συμπεριφορά: δεν εμφανίζεται το τι είναι διαθέσιμο, αλλά το τι είναι δυνατό».
Τέσσερα τηλεοπτικά σποτ 30 δευτερολέπτων επικοινωνούν τις κατηγορίες και κάθε ένα αφορά ένα διαφορετικό offering: Camping, Amazing Pools, Castles και OMG!.
Οι ταινίες δημιουργήθηκαν με φωτογραφίες που τράβηξαν φωτογράφοι σε ταξίδια και μουσική επένδυση από εμβληματικά τραγούδια, όπως το «Shelter from the storm» του Bob Dylan.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε εσωτερικά και η Essence Global ανέλαβε τα media. Περιλαμβάνει επίσης ΟΟΗ υλικά σε πόλεις όπως το Λος Άντζελες, η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Παρίσι.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, AdAge