Επιλέγουν τα απαραίτητα και τις προσφορές
Οι πληθωριστικές πιέσεις και οι συνεχείς αυξήσεις σε καύσιμα, ηλεκτρική ενέργεια και προϊόντα, επέφεραν αλλαγές στη συμπεριφορά και τις συνήθειες των καταναλωτών.
Σε δηλώσεις του στο
boussiasnews.cy, ο Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου, Μάριος Αντωνίου, ανέφερε ότι «οι καταναλωτές στον τομέα των τροφίμων, επιλέγουν πλέον τα αναγκαία, κάνουν συγκρίσεις στις τιμές των αγαθών και δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στα προϊόντα που βγαίνουν σε προσφορές».
Την ίδια ώρα, πρόσθεσε ο κύριος Αντωνίου, «οι κλάδοι του λιανικού εμπορίου, πέραν από τα τρόφιμα, αντιμετωπίζουν μεγάλη κάμψη και δυστυχώς ουδείς μπορεί να προβλέψει το μέλλον, καθώς οι εξελίξεις σε διεθνές επίπεδο χαρακτηρίζονται από αστάθεια και αβεβαιότητα».
Από την πλευρά του, o Εκτελεστικός Γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Υπεραγορών, Ανδρέας Χατζηαδάμου, δήλωσε ότι μέχρι στιγμής οι υπεραγορές απορροφούν ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό των αυξήσεων στα προϊόντα, με στόχο να βοηθήσουν τον κόσμο να προβαίνει σε αγορές.
Ωστόσο, πρόσθεσε, «αν συνεχιστούν οι επανειλημμένες αυξήσεις σε καύσιμα και ρεύμα, οι οποίες επιβαρύνουν σοβαρά την οικονομική δύναμη των καταναλωτών, τότε θα είναι θέμα χρόνου να εμφανιστεί κάμψη στις πωλήσεις των υπεραγορών, όπως εμφανίζεται στους υπόλοιπους κλάδους του λιανικού εμπορίου».