Business Tech
Οι εργαζόμενοι σπαταλούν δύο ημέρες ετησίως τακτοποιώντας τα spam τους
Οι εργαζόμενοι σπαταλούν δύο ημέρες ετησίως τακτοποιώντας τα spam τους

Έρευνα της Kaspersky

Οι εργαζόμενοι που λαμβάνουν 30 με 60 email από εξωτερικές πηγές την ημέρα μπορεί να δαπανούν 11 ώρες κάθε χρόνο τακτοποιώντας τα spam emails τους. Για τους εργαζόμενους που λαμβάνουν 60 με 100 email την ημέρα, ο αριθμός αυτός αυξάνεται σε 18 ώρες ανά έτος, δηλαδή περισσότερες από δύο εργάσιμες ημέρες. Αυτά είναι τα ευρήματα από την ανάλυση που πραγματοποίησε η Kaspersky σχετικά με την ποσότητα των spam που βομβαρδίζουν τα εταιρικά email, καθώς και τον τρόπο που επηρεάζουν την παραγωγικότητα των εργαζομένων. Σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις τρίτων πηγών, το 45% - 85% των email συνολικά που συντάσσονται κάθε μέρα είναι spam. Πέραν των «δολωμάτων», των κακόβουλων links και των συνημμένων που αυτά τα email θα μπορούσαν να περιέχουν, η ροή των spam ενδέχεται να είναι ενοχλητική, φράζοντας τα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία των χρηστών αν δεν υπάρχει εγκατεστημένη λύση anti-spam. Οι υπολογισμοί της Kaspersky Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, όσοι λαμβάνουν έως και 30 email την ημέρα δέχονται, επίσης, περίπου 30 spam μηνύματα την εβδομάδα και δαπανούν συνολικά περίπου πέντε ώρες κάθε χρόνο για την ταξινόμησή τους. Οι εργαζόμενοι που λαμβάνουν 30 με 60 email κάθε μέρα περνούν 11 ώρες τον χρόνο κάνοντας το ίδιο πράγμα, γεγονός που ισούται με περισσότερο από μία εργάσιμη ημέρα. Και όσοι λαμβάνουν έως και 100 email καθημερινά μπορούν να περάσουν 18 ώρες τακτοποιώντας τα, δηλαδή περισσότερες από δύο εργάσιμες ημέρες τον χρόνο. Για email που λαμβάνουν περισσότερα από 100 εισερχόμενα μηνύματα ανά ημέρα, ο αριθμός των ωρών που απαιτούνται για την ταξινόμηση των spam email ισούται με 80 ανά έτος. Αλλά το γεγονός αυτό θα μπορούσε να αφορά τη γενική κατηγορία εισερχομένων, τα οποία συνήθως δεν καθαρίζονται. «Πέντε ώρες μέσα σε ένα ολόκληρο έτος μπορεί να μην ακούγονται πολλές για έναν εργαζόμενο. Αλλά όταν υπολογίζονται συνολικά στο πλαίσιο ενός οργανισμού με εκατοντάδες υπαλλήλους, αυτό μπορεί να αναχθεί σε ένα σημαντικό ποσό ατόμων και ωρών. Ο αριθμός αυτός ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος στις επιχειρήσεις που επικεντρώνονται στην παροχή υπηρεσιών, όπου οι εργαζόμενοι επικοινωνούν πιο ενεργά με εξωτερικά μέρη, σχολιάζει ο Andrey Kovtun, Email Threats Protection Group Manager στην Kaspersky. ΠΗΓΗ: NetFax Ελλάδος
  • TOP STORY
  • business tech
  • έρευνα
  • εργαζόμενοι
  • Kaspersky
  • email
  • spam
  • δύο ημέρες ετησίως