Σε πληθώρα ανακοινώσεων σχετικά με τα Windows, τις υπηρεσίες cloud και τα εργαλεία για την ανάπτυξη εφαρμογών προχώρησε η Microsoft, στο πλαίσιο του συνεδρίου Microsoft Build 2022, που διεξήχθη από τις 24 έως τις 26 Μαΐου.
Στο πλαίσιο των ανακοινώσεων για τα Windows 11, η Microsoft παρουσίασε όλες τις νέες λειτουργίες του Microsoft Store.
Σε αυτές συμπεριλαμβάνεται η επιλογή στοχευμένων διαφημίσεων (Microsoft Store Ads), που θα δώσει στους developers τη δυνατότητα να αυξήσουν το visibility των εφαρμογών τους, η δυνατότητα αυτόματης επαναφοράς εφαρμογών, η οποία θα δοκιμαστεί αρχικά στο πρόγραμμα Windows Insider, ενώ πλέον οι προγραμματιστές θα μπορούν να αναπτύξουν και τα δικά τους widgets για το λειτουργικό σύστημα της Microsoft.
Ειδική αναφορά έγινε στα PWAs (Progressive Web Apps) και στο Project Volterra, το οποίο ενσωματώνει επεξεργαστή Qualcomm και προορίζεται για την ανάπτυξη ARM εφαρμογών.
Τέλος, η Microsoft ανακοίνωσε ότι καταργεί τη λίστα αναμονής για τις εφαρμογές Win32 και διευρύνει τη διάθεση του Appstore της Amazon στα Windows 11 σε ακόμη περισσότερες χώρες.
Η Microsoft, έφερε ακόμα νέες αλλαγές στο Microsoft Azure, την υπηρεσία cloud για τη διαχείριση εφαρμογών.
Στο session συζητήθηκε πώς η Mytilineos, μπόρεσε να αναδιαμορφώσει τον τρόπο λειτουργίας της αξιοποιώντας δεδομένα, υιοθετώντας υπηρεσίες όπως το Azure ML και το Azure IoT για τον εξορθολογισμό και την αυτοματοποίηση σύνθετων διαδικασιών, τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών και το μετασχηματισμό της επιχείρησής της με νέες υπηρεσίες, που υποστηρίζονται μέσω της στρατηγικής της συνεργασίας με τη Microsoft.
Παράλληλα, ανακοινώθηκαν δύο νέα updates για το Azure AI, το Azure OpenAI Service, που θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να αναπτύξουν εφαρμογές αιχμής για να δομήσουν καλύτερα το μεγάλο αριθμό δεδομένων και τα χιλιάδες σχόλια που λαμβάνουν από τους πελάτες τους και το Azure Cognitive Service for Language που προσφέρει πλέον μία νέα δυνατότητα στους developers.
Πηγή: NetFaxΕλλάδος