Στα χέρια των φορέων της Πάφου βρίσκεται η τεχνοοικονομική μελέτη η οποία ετοιμάστηκε από τους εμπειρογνώμονες αναφορικά με την Μαρίνα και το Αγκυροβόλιο Πάφου και άρχισε η αξιολόγηση της, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Μεγάλων Αναπτύξεων και Αντιπρόεδρος του ΚΕΒΕ, Ανδρέας Δημητριάδης.
Σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ ο κ. Δημητριάδης σημείωσε πως με την αξιολόγηση της τεχνοοικονομικής μελέτης που απέστειλαν οι εμπειρογνώμονες αναφορικά με την Μαρίνα και το Αγκυροβόλιο της Πάφου, οι φορείς της Πάφου θα καταλήξουν σε κάποια συμπεράσματα και εισηγήσεις τα οποία αναμένονται εντός των επόμενων ολίγων ημερών να προωθηθούν στον Υφυπουργό Τουρισμού ώστε να προχωρήσει και η Κυβέρνηση να λάβει τις δικές της αποφάσεις, κατά πόσο θα γίνει συνδιαστική ανάπτυξη της Μαρίνας και του Αγκυροβολίου και να προχωρήσει με την ετοιμασία των εγγράφων διεθνής προσφοράς.
Ερωτηθείς σχετικά, ο κ. Δημητριάδης επεσήμανε, πως υπάρχουν κάποια προβλήματα τα οποία πρέπει να επιλυθούν που αφορούν κυρίως πολεοδομικά θέματα της περιοχής. Πρόσθεσε ωστόσο ότι υπάρχουν και διαθέσιμες γρήγορες διαδικασίες, καθώς πρόκειται για κυβερνητική γη. Πρόσθεσε ότι υπάρχει δέσμευση του Υφυπουργού Τουρισμού Σάββα Περδίου πως η όλη διαδικασία και η κατακύρωση της προσφοράς για την κατασκευή των έργων θα ολοκληρωθεί πολύ πριν την εξάντληση της θητείας της παρούσας Κυβέρνησης.
Να υπενθυμίσουμε πως η τεχνοοικονομική μελέτη για το συνδυαστικό έργο της Μαρίνας και των κρουαζιεροπλοίων στα Πότιμα παρουσιάστηκε στις 9 Μαΐου στην Πάφο από τον Υφυπουργό Τουρισμού και την ομάδα των μελετητών. Όπως ανέφερε ο κ. Δημητριάδη «έχει διαφανεί ότι νοουμένου ότι θα δοθούν τα κατάλληλα κίνητρα, η συνδυαστική ανάπτυξη είναι δυνατή και οικονομικά βιώσιμη».
Πρόσθεσε πως το κόστος της ανάπτυξης που αφορά στην προσέλευση κρουαζιεροπλοίων ενδεχόμενα μπορεί να αναληφθεί από το κράτος, λέγοντας ότι εκτιμάται πως ανέρχεται στα 18 εκατομύρια ευρώ.