Retail
Έρευνα: Με ποιο κριτήριο οι καταναλωτές επιλέγουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Έρευνα: Με ποιο κριτήριο οι καταναλωτές επιλέγουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Τι αποκαλύπτουν διαδικτυακές συνομιλίες

Είναι γνωστό ότι τα ηλεκτρικά οχήματα υπόσχονται μια πιο πράσινη και ασφαλέστερη λύση στις προκλήσεις της βιώσιμης κινητικότητας. Αν αναλογιστούμε και τις αυξανόμενες τιμές των καυσίμων σε όλο τον κόσμο, τότε μπορούμε να θεωρήσουμε ότι αποτελούν και μια ευκαιρία να μειώσουμε το κόστος μας για τις καθημερινές μετακινήσεις. Έτσι δεν είναι περίεργο που τα ηλεκτρικά οχήματα θεωρούνται το μέλλον της αυτοκίνησης, ενώ τα παραδοσιακά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) χάνουν σταδιακά την αίγλη τους. Μια πρόσφατη μελέτη από την Υπηρεσία Ενεργειακών Πληροφοριών των ΗΠΑ ανέφερε ότι οι πωλήσεις υβριδικών, plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν το 2021. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες μόνο πέρσι έβγαλαν στην κυκλοφορία 126 νέα μοντέλα υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων, έναντι μόνο 49 μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ταχύτητα Vs περιβαλλοντικά οφέλη Σήμερα η συντριπτική πλειονότητα των πωλήσεων νέων οχημάτων εξακολουθούν να είναι οχήματα που έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σε μια έκθεση της Synthesio, που είναι μια εταιρεία που παρέχει αναλύσεις για τη εικόνα των αγορών και έπειτα από ανάλυση 14 εκατομμυρίων διαδικτυακών συνομιλιών, έβγαλε το συμπέρασμα ότι δημοφιλές κίνητρο των καταναλωτών που ενδιαφέρονται για ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελεί η απόδοση και η ταχύτητά τους, παρά τα περιβαλλοντικά ή οικονομικά οφέλη τους. Συγκεκριμένα το 32,2% ρωτούσε για τις επιδόσεις και την ταχύτητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, το 22,5% ήθελε να μάθει για τα περιβαλλοντικά οφέλη και το 19,4% ρώτησε για τα οικονομικά οφέλη. Όταν έβλεπαν πολυσυζητημένα μοντέλα, το πιο συνδεδεμένο συναίσθημα ήταν η χαρά, λόγω της αντίληψης ότι τα EV έχουν πλέον ξεπεράσει τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) όσον αφορά την ταχύτητα, την ισχύ και τη ροπή. Επιπλέον, τα συμπεράσματα της έρευνας έδειξαν ότι υπάρχει ανησυχία για το αν οι κατασκευαστές τελειοποιήσουν άμεσα τα ηλεκτρικά τους μοντέλα. Αυξήθηκαν οι διαδικτυακές συνομιλίες για ηλεκτρικά οχήματα Επίσης, οι διαδικτυακές συνομιλίες που σχετίζονται με ηλεκτρικά οχήματα έχουν αυξηθεί κατά 27% στις ΗΠΑ και κατά 20% στην Ευρώπη τους τελευταίους 6 μήνες, αλλά οι υψηλές τιμές και τα προβλήματα μπαταριών κυριαρχούν στις διαδικτυακές συνομιλίες. Τα νέα μοντέλα του 2022 έστρεψαν τους καταναλωτές σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης για να μάθουν για αυτά, για την απόδοση και τη λειτουργικότητα των αυτοκινήτων τους. Ωστόσο, η πλειονότητα των διαδικτυακών συνομιλιών έχει να κάνει με τις υψηλές τιμές, τα προβλήματα φόρτισης, τα προβλήματα των μπαταριών και τους μεγάλους χρόνους αναμονής για την παράδοση. Πολλοί διαδικτυακοί καταναλωτές αισθάνονται ότι τα EV εξακολουθούν να είναι πολύ ακριβά για οικογένειες μεσαίου εισοδήματος.
  • TOP STORY
  • retail
  • αγορά
  • έρευνα
  • ΗΠΑ
  • καταναλωτές
  • ηλεκτρικά αυτοκίνητα
  • ταχύτητα
  • κριτήριο
  • διαδικτυακές συνομιλίες
  • περιβαλλοντικά οφέλη
  • Υπηρεσία Ενεργειακών Πληροφοριών