Brand of the Year ανακηρύχθηκε η ΙΚΕΑ στα Cyprus Digital Marketing Awards 2021 ενώ απέσπασε βραβεία σε 7 κατηγορίες – 6 χρυσά και 1 χάλκινο. Εστιάζοντας στην πελατοκεντρική της φιλοσοφία, και υιοθετώντας δυναμικά τις νέες τεχνολογίες, η εταιρεία διακρίθηκε για την ψηφιακή της παρουσία, η οποία ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτικού κοινού.
Συγκεκριμένα, η ΙΚΕΑ βραβεύτηκε με 6 χρυσά στις κατηγορίες “Best Response to Changing Consumer Needs during the Pandemic”, “Best Use of Stories”, “Best SEO Campaign”, “Best E-shop/Marketplace”, “Best Mobile Application for a Brand” και “Best User Experience” καθώς και 1 χάλκινο στην κατηγορία “Βest on Facebook Family of Apps”.
Η βράβευση της εταιρείας είναι ιδιαίτερα σημαντική, αφού αντικατοπτρίζει τις αποτελεσματικές πρακτικές της στον παλμό των αναζητήσεων της εποχής, μέσα από μία ολοκληρωμένη omnichannel εμπειρία που στόχο έχει να εμπνεύσει και να προσφέρει λύσεις για μία καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Διευθυντής της ΙΚΕΑ Κύπρου Πέτρος Παπαϊωάννου, «Οι διακρίσεις, είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς και συνεργασίας αλλά και της επιτυχημένης ψηφιακής αναβάθμισης της ΙΚΕΑ και επομένως, της ανταγωνιστικότητάς της, καθώς αποτελεί μία εταιρεία πλήρως προσβάσιμη ψηφιακά που καλύπτει τις αυξανόμενες προσδοκίες των καταναλωτών».
Η Marketing Manager της IKEA, Σοφία Βορκά, παραλαμβάνοντας το βραβείο Brand of the Year, ανέφερε: «Η IKEA δεν σταματά να εξελίσσει τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας της ενώ αξιοποιεί πάντα την τεχνολογία ώστε να ανταποκρίνεται με ταχύτητα στις εξελίξεις. Σκοπός μας, οι καταναλωτές να βιώνουν μία θετική omnichannel εμπειρία IKEA, η οποία διευκολύνει την αναζήτησή τους, προσφέρει νέες ιδέες καθώς και μία εύκολη και απλή εμπειρία online αγορών και περιήγησης. Το γεγονός της ανακήρυξής μας σε Brand of the Year, μας οδηγεί σε νέες δημιουργικές αναζητήσεις».
Μπορείτε να δείτε το σχετικό video ΕΔΩ.