Τα τελευταία στοιχεία του Google Trends δείχνουν ότι αυξάνονται οι αναζητήσεις για τα vegan εστιατόρια, ενώ έχουν πέσει οι αναζητήσεις για το βιγκανισμό γενικότερα.
Το Google Trends, ένα εργαλείο ανάλυσης δεδομένων που ανήκει στην Google, επιτρέπει την ανάλυση και τη σχετική δημοτικότητα αναζήτησης διαφόρων θεμάτων σε όλο τον κόσμο.
Ο όρος βιγκανισμός άρχισε να ανεβαίνει σε δημοτικότητα από το 2004, όταν τα δεδομένα έγιναν για πρώτη φορά διαθέσιμα και κορυφώθηκαν τον Ιανουάριο του 2020.
Ωστόσο, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα δεδομένα του Google Trends, οι σχετικές αναζητήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2022 παρουσίασαν σημαντική πτώση, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα τρίμηνα του 2021 και του 2020, κάτι που μπορεί να οφείλεται και στη σταδιακή επαναφορά στην κανονικότητα μετά την πανδημία.
Κι αυτό διότι, σύμφωνα με μια νέα έκθεση από την ομάδα του Chef's Pencil, υπάρχει ένα θετικό σημείο για τα εστιατόρια.
Η ομάδα χρησιμοποίησε διαφορετικά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων των τάσεων αναζήτησης της Google, του Google Adwords και άλλων πληροφοριών, τα οποία δείχνουν ότι οι αναζητήσεις, που σχετίζονται με τα χορτοφαγικά εστιατόρια, έχουν αυξηθεί.
Ακόμη, το Chef's Pencil ανέλυσε τις αναζητήσεις για τις 500 πιο δημοφιλείς λέξεις – κλειδιά, που σχετίζονται με το βιγκανισμό σε μια περίοδο τεσσάρων ετών, κάτι που καλύπτει ένα ευρύ σύνολο αναζητήσεων που σχετίζονται με τη χορτοφαγία, από συνταγές και υλικά μέχρι εστιατόρια.
ΠΗΓΗ: Hotel & RestaurantDailyΕλλάδος