Retail
Εκτός ρωσικής αγοράς η Starbucks μετά από 15 χρόνια
Εκτός ρωσικής αγοράς η Starbucks μετά από 15 χρόνια

Ακολουθεί τα βήματα της McDonalds

Την αποχώρηση της από τη ρωσική αγορά, μετά από σχεδόν 15 χρόνια, ανακοίνωσε η εταιρεία Starbucks Corp, καθώς η αλυσίδα των καφέ ενώνεται με την McDonald's Corp, σηματοδοτώντας το τέλος της παρουσίας ορισμένων από τις κορυφαίες δυτικές μάρκες στη χώρα. Η McDonald's είχε ανακοινώσει την περασμένη εβδομάδα ότι πουλάει τα εστιατόριά της στη Ρωσία στον Αλεξάντερ Γκόρο , που είναι κάτοχος της άδειας λειτουργίας της αλυσίδας στην Ρωσία, για να επαναπροσδιοριστεί με νέο όνομα της, αλλά θα διατηρήσει τα εμπορικά της σήματα. Η Starbucks με έδρα το Σιάτλ διαθέτει 130 καταστήματα στη Ρωσία, τα οποία ανήκουν εξ ολοκλήρου στον ιδιοκτήτη της Alshaya Group Γκόροφ και λειτουργούν υπό την διεύθυνση της εν λόγω εταιρείας, με σχεδόν 2.000 υπαλλήλους στη χώρα. Η Starbucks, ωστόσο, δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με τις οικονομικές επιπτώσεις της αποχώρηση. Από την πλευρά της η McDonald's είχε δηλώσει ότι θα επιβαρυνθεί κυρίως με μη ταμειακές δαπάνες ύψους έως και 1,4 δισεκ. δολαρίων. Στις αρχές Μαρτίου, η Starbucks έκλεισε τα καταστήματά της και ανέστειλε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα στη Ρωσία, συμπεριλαμβανομένης της αποστολής των προϊόντων της στη χώρα μετά την εισβολή της Μόσχας στην Ουκρανία. Η Starbucks, η οποία άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στη Ρωσία το 2007, ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να υποστηρίζει τους εργαζομένους της εκεί, καταβάλλοντας τους μισθούς τους για διάστημα έξι μηνών. Το ρωσικό μέσο ενημέρωσης Sota Vision μετέδωσε νωρίτερα σήμερα, επικαλούμενο πηγή, ότι η Starbucks κλείνει τη ρωσική νομική οντότητά της.
  • retail
  • Starbucks
  • αλυσίδα
  • καφέ
  • Ρωσία
  • Ουκρανία
  • Ρωσική αγορά
  • πόλεμος
  • αποχώρηση
  • McDonald's