Νέα συνεργασία με τους Ανδρέα Τσέλεπο και Μάριο Γεωργίου
Τους άνδρες της «διπλανής πόρτας» ως τους αληθινούς ήρωες της καθημερινότητας, παρουσιάζει η Γαλλική εταιρεία ανδρικής ένδυσης CELIO, στη νέα της καμπάνια με σλόγκαν be normal.
Μέσα από τα social media, τα διάφορα άρθρα, tweets και εξώφυλλα περιοδικών, διαβάζουμε για ιστορίες επιτυχημένων ανδρών και βλέπουμε εικόνες, που ξεπερνούν και υπερβαίνουν κάθε προσδοκία, καθιστώντας τους ως «σούπερ ήρωες» και ως πρότυπα.
Μέσα από τη νέα καμπάνια το CELIO θέλει να δείξει ότι οι πραγματικοί «σούπερ ήρωες» εστιάζουν πέραν της εμφάνισης και της τέλειας εικόνας και αγαπούν και σέβονται τον εαυτό τους όπως ακριβώς είναι.
Η Γαλλική εταιρεία ανδρικής ένδυσης έρχεται να προτείνει μοναδικά σχεδιασμένα ρούχα για τους πραγματικούς ήρωες της καθημερινότητας που είναι άνετα, απλά και στυλάτα. Το CELIO γιορτάζει τους καθημερινούς υπερήρωες, τον αδελφό, τον φίλο, τον μπαμπά, τον συνάδελφο. Για το σκοπό αυτό, το Celio ανακοινώνει τη συνεργασία του με τον ηθοποιό Αντρέα Τσέλεπο και τον νεαρό πρωταθλητή ενόργανης γυμναστικής Μάριο Γεωργίου.