Retail
Starbucks: Αύξηση πωλήσεων κατά 75% στην Ινδία
Starbucks: Αύξηση πωλήσεων κατά 75% στην Ινδία

Διευρύνουν την παρουσία τους στην ασιατική χώρα

Εκτόξευση πωλήσεων κατά 75% το 2021, συγκριτικά με το 2020, είχαν τα Starbucks στην Ινδία. Η Tata Consumer Products, η οποία έχει αδειοδοτηθεί για την εκμετάλλευση του παγκόσμιου brand στην αχανή Ινδία, ως θυγατρική Tata Starbucks, βλέπει τη στρατηγική της να δικαιώνεται. Τα συνολικά οικονομικά αποτελέσματα όλων των εμπορικών δραστηριοτήτων της Tata Consumer Products, η οποία ελέγχει σημεία και brands πώλησης καφέ και τσαγιού, έδειξαν αύξηση τζίρου κατά 7,1%, στα 1,3 δις δολάρια για το οικονομικό έτος από 1 Απριλίου 2021 μέχρι 31 Μαρτίου 2022. Τα καθαρά κέρδη του τελευταίου τριμήνου, δηλαδή του πρώτου τριμήνου του 2022, ήταν 31 εκατ. δολάρια (131 εκατ. δολάρια σε ολόκληρο το δωδεκάμηνο). Ειδικά για το brand των Starbucks, η αύξηση πωλήσεων έφτασε το 32% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, ποσοστό που είναι ακόμη μεγαλύτερο αν σκεφτεί κανείς ότι ακολούθησε άλλο ένα 60% αύξησης πωλήσεων κατά τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο 2021. Επέκταση σε νέες πόλεις Η Tata Starbucks κατέχει πλέον 270 καταστήματα στην Ινδία. Από Ιανουάριο έως Μάρτιο 2022, η διαχειρίστρια εταιρεία άνοιξε 23 νέα καταστήματα, μπαίνοντας και σε 4 νέες ινδικές πόλεις: Γκόα, Νασίκ, Γκουβαχάτι και Μπιουμπανέσβαρ. ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος
  • retail
  • Starbucks
  • πωλήσεις
  • Ινδία
  • εκτόξευση