Hospitality & Tourism
Ψηφιακή εκστρατεία προώθησης του προορισμού «Πάφος» σε 8 χώρες
Ψηφιακή εκστρατεία προώθησης του προορισμού «Πάφος» σε 8 χώρες
Ψηφιακή στοχευμένη εκστρατεία σε διάφορες χώρες-πηγές τουρισμού, ύψους πέραν των €150.000, άρχισαν σήμερα μέχρι και τον Οκτώβριο 2022, ο ΠΑΣΥΞΕ, η  ΕΤΑΠ και η Ελληνική Τράπεζα, στο πλαίσιο των προσπαθειών για ανάκαμψη της τουριστική βιομηχανία του προορισμού «Πάφος» ξενοδόχοι της περιοχής. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΤΑΠ, με βάση την επιτυχημένη περσινή προσπάθεια αλλά και βραβευμένη πρωτοβουλία από τα Cyprus Τourism Αwards 2021 στο τομέα του Digital Tourism, οι φορείς του τουρισμού επαναλαμβάνουν την ψηφιακή εκστρατεία η οποία στοχεύει κατά κύριο λόγο στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, στην προσέλκυση μεμονωμένων επισκεπτών και επισκεπτών οι οποίοι έχουν εύκολη ή ικανοποιητική αεροπορική πρόσβαση προς την Κύπρο και ιδιαίτερα την Πάφο. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στις χώρες όπως Hνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Πολωνία, Ισραήλ, Γαλλία κ.α ενώ με την χρήση εξειδικευμένης τεχνολογίας και ενός προηγμένου αλγόριθμου η εκστρατεία στοχεύει σε ένα προκαθορισμένο φάσμα προφίλ δυνητικών επισκεπτών οι οποίοι θα παρουσιάζουν ενεργό διαδικτυακό ενδιαφέρον για να ταξιδέψουν. Όλοι οι εμπλεκόμενοι, σύμφωνα με την ανακοίνωση,  αναμένουν και φέτος η εκστρατεία να επιτύχει τους στόχους της που είναι μεταξύ άλλων, να συμβάλει στην αύξηση των αφίξεων μεμονωμένων επισκεπτών από τις στοχευόμενες χώρες, την αύξηση της αναγνωρισμότητας του προορισμού και την αναβάθμιση της διαδικτυακής παρουσίας της επαρχίας Πάφου.
  • Hospitality
  • ΠΑΣΥΞΕ
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
  • εξωτερικό
  • Πάφος
  • προώθηση
  • ΕΤΑΠ
  • ψηφιακή εκστρατεία
  • προορισμός