Ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών τα οικονομικά στοιχεία που ανακοίνωσε η Kellogg για το πρώτο τρίµηνο του 2022, καθώς η ζήτηση για τα δηµητριακά και τα σνακ του Οµίλου δεν επηρεάστηκε αρνητικά από την αύξηση των τιµών τους, στην οποία προχώρησε η Kellogg, προκειµένου να προστατεύσει τα περιθώρια κέρδους της από τις ανατιµήσεις στις πρώτες ύλες και στα µεταφορικά κόστη.
Οι καθαρές πωλήσεις του Οµίλου αυξήθηκαν κατά 2,4%, στα 3,67 δισ. δολάρια στο α' τρίµηνο 2022, ενώ η διοίκηση της Kellogg προχώρησε σε αναθεώρηση προς τα πάνω της πρόβλεψής της για την αύξηση των οργανικών της πωλήσεων για το σύνολο του 2022, από το 3% στο 4%.
Πάντως, παρά τα θετικά στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία, οι αναλυτές προειδοποιούν πως η ζήτηση για τα προϊόντα της και ιδιαίτερα για τα πιο premium δηµητριακά, που παράγει η Kellogg και πωλούνται σε υψηλότερες τιµές, ενδέχεται να περιοριστεί στη διάρκεια του έτους, καθώς ο καλπάζων πληθωρισµός δεν δείχνει σηµάδια επιβράδυνσης.
ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος