Η διαφημιστική εταιρεία χειρίζεται πλέον το brand στην τοπική αγορά
Τον διαγωνισμό της ΙΚΕΑ Cyprus έχει κερδίσει η Gnomi Integrated Communications και πλέον είναι η διαφημιστική εταιρία που χειρίζεται το brand στην τοπική αγορά. Όπως ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής της Gnomi, Μάριος Ιωάννου, «Το να εξυπηρετείς τέτοια brands είναι σχολείο».
Ήδη η ομάδα της Gnomi έχει συμμετάσχει σε workshop, στο οποίο η Marketing Manager της IKEA Σοφία Βορκά με την ομάδα της, μετέφεραν με ένα διαδραστικό και fun τρόπο την κουλτούρα και τις αξίες του brand - «Έτσι ξεκινούν οι σωστές συνεργασίες, ούτως ώστε οι άνθρωποι που θα δουλεύουν για το brand να νιώσουν από πρώτο χέρι το brand personality, για το οποίο μαζί με τους ανθρώπους της ΙΚΕΑ θα έχουν την ευθύνη να το προστατεύουν και να το αναπτύσσουν» δήλωσε η κα Βορκά.
Ο Σουηδικός διεθνής κολοσσός έχει εισέλθει στην Κυπριακή αγορά το 2007 και από τότε συνεχίζει να εδραιώνει τη θέση του σαν ο Home Furnishing Specialist και trend setter.
Η Μαριάννα Ζερβίδου, υπεύθυνη για τη Στρατηγική Επικοινωνίας στη Gnomi, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το σπίτι σαν αξία πάντοτε ήταν σημαντικό για τον Κύπριο, την Κυπριακή κουλτούρα και φιλοξενία. Μέσα στη νέα πραγματικότητα όμως που ζούμε σήμερα, επαναπροσδιορίζεται και αποκτά ακόμα μεγαλύτερο νόημα. Η πανδημία σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση οδηγούν τους ανθρώπους να θέλουν να φτιάξουν όμορφα τους χώρους τους μέσα στους οποίους μοιράζονται σημαντικές στιγμές με την οικογένεια και τους φίλους τους. Το σπίτι πια δεν είναι ο χώρος στον οποίο επιστρέφουμε μετά τη δουλειά. Είναι ο χώρος μέσα στον οποίο συναντιόμαστε, διασκεδάζουμε, δουλεύουμε μελετάμε, τρώμε, ονειρευόμαστε. Είναι ο χώρος στον οποίο ξαναβρήκαμε ο ένας στον άλλον. Η ΙΚΕΑ λοιπόν, ως ένα brand που δημιουργήθηκε για να κάνει τη ζωή στο σπίτι όλο και καλύτερη, είναι σήμερα πιο relevant από ποτέ.»
Η Gnomi, η οποία πρωταγωνιστεί για 55 χρόνια στην Κυπριακή αγορά, με αξιοσημείωτες και πολυβραβευμένες δουλειές στο ενεργητικό της και με ένα πελατολόγιο που συνδυάζει σημαντικούς διεθνείς αλλά και τοπικούς πελάτες, καλωσορίζει με ενθουσιασμό την IKEA Cyprus και υπόσχεται να λειτουργεί σαν brand guardian βοηθώντας το brand να φτάνει τους στόχους του με επιτυχία.