Την ανώτατη διάκριση «British Airways Customer Excellence Award 2021» απέσπασε για έκτη συνεχόμενη χρονιά το Ξενοδοχείο Four Seasons, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και φιλοξενίας που παρέχει.
Πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα διεθνή βραβεία και προέρχεται από αμερόληπτες κριτικές πελατών, που έχουν στόχο την ανάδειξη των ξενοδοχείων, τα οποία αφήνουν τις καλύτερες εντυπώσεις στους επισκέπτες τους.
Συγκεκριμένα, το Four Seasons συγκέντρωσε την τιμητική βαθμολογία 9.6/10 για τις εξαιρετικές υπηρεσίες, εγκαταστάσεις και εμπειρίες πελατών, μέσα από 24.000 κριτικές ξενοδοχείων, ανά τον κόσμο. Αξίζει να σημειωθεί, ότι το Four Seasons είναι ένα από τα 33 ξενοδοχεία παγκοσμίως, που επιβραβεύονται για τις συνεχείς εξαιρετικές επιδόσεις τους από το 2016.
Όπως δήλωσε η Claire Bentley, Διευθύνουσα Σύμβουλος της British Airways Holidays, η φετινή διάκριση αποδεικνύει για άλλη μια φορά, ότι το Four Seasons αποτελεί ένα από τα κορυφαία ξενοδοχεία για το 2021, προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες διαμονής στους πελάτες του. Είναι φανταστικό, ανέφερε χαρακτηριστικά, να βλέπεις ότι κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του, ακόμη και σε μια από τις πιο δύσκολες περιόδους για τον ταξιδιωτικό κλάδο.
Την απόλυτη ικανοποίηση του για τη νέα αυτή διάκριση εξέφρασε ο Εκτελεστικός Διευθυντής του Four Seasons κ. Νίκος Αρίστου, τονίζοντας ότι αποτελεί ύψιστη τιμή για τη διεύθυνση και το προσωπικό του ξενοδοχείου. Σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για την τουριστική βιομηχανία, λόγω της πανδημίας και του πολέμου στην Ουκρανία, υπέδειξε ο κ. Αρίστου το Four Seasons εξακολουθεί να προσφέρει τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και εξυπηρέτησης, γεγονός που αναγνωρίζεται από τους ίδιους τους πελάτες του σε όλο τον κόσμο.