Για τα υψηλά πρότυπα βιωσιμότητας και κοινωνικής ευθύνης
Η Nespresso ανακοίνωσε την παγκόσμια πιστοποίησή της ως B Corp. Η εταιρεία εντάσσεται σε ένα διεθνές κίνημα 4.500 επιχειρήσεων, που πληρούν τα υψηλά κοινωνικά πρότυπα της B Corp για περιβαλλοντική ευθύνη και διαφάνεια, συμπεριλαμβανομένων των Patagonia, Ben & Jerry's και The Body Shop.
Πλέον, η αποστολή της Nespresso, ως μέλος της κοινότητας B Corp, είναι η εξισορρόπηση του καλού σκοπού με το κέρδος.
H ανακοίνωση αποτελεί απόδειξη του θετικού αντικτύπου που έχει η Nespresso στη βιομηχανία του καφέ από την ίδρυση της μάρκας το 1986.
Τα βασικά στοιχεία που συμβάλλουν σε αυτό είναι η μοναδική της προσέγγιση στην προμήθεια καφέ, μέσω του προγράμματος Nespresso AAA Sustainable Quality™, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τη Rainforest Alliance, η στρατηγική της συμμαχία με το Fairtrade, καθώς και το παγκόσμιο πρόγραμμα ανακύκλωσης της Nespresso για τις κάψουλες αλουμινίου της.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nespresso, Guillaume Le Cunff, δήλωσε ότι «η πιστοποίηση B Corp αντικατοπτρίζει μια 30ετή δέσμευση της Nespresso για βιωσιμότητα, διαφάνεια και εταιρική υπευθυνότητα».
Από την πλευρά του, ο ιδρυτής της B Lab Switzerland, Jonathan Normand, καλωσόρισε τη Nespresso στη B Corp, μετά την αυστηρή και ανεξάρτητη αξιολόγηση του αντίκτυπου της εταιρείας στους ανθρώπους και τον πλανήτη.
Η Nespresso θα προσθέσει το λογότυπο B Corp στα προϊόντα και τις ανακοινώσεις της, για να βοηθήσει στη διάδοση της είδησης σχετικά με το κίνημα και να ενημερώσει τους καταναλωτές, ώστε να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές.