Marketing Week
DKNY: Συνεχίζει την καμπάνια DO YOUR THING
DKNY: Συνεχίζει την καμπάνια DO YOUR THING
Η DKNY συνεχίζει να εκτυλίσσει την Do Your Thing καμπάνια της και αυτή τη σεζόν, εστιάζοντας στις αξίες που είναι συνυφασμένες με το ήθος & την ιστορία του brand. Η νέα DO YOUR THING καμπάνια, με φωτογράφο την Marili Andre και στυλίστα τον Edward Bowleg, εστιάζει σε πέντε θεματικές: Do Your Thing For Love - Do Your Thing For Fun - Do Your Thing For Family - Do Your Thing For The Future - Do Your Thing For Community. Για τρεις δεκαετίες, η DKNY εκπροσώπησε την επιτομή του City Style δημιουργώντας look με άποψη. Υποστήριξε στο έπακρο τα όσα πρεσβεύει, αψηφώντας το ρεύμα της βιομηχανίας της μόδας και τις τάσεις, τοποθετώντας στο επίκεντρο τις ξεχωριστές προσωπικότητες που φορούν τα ρούχα, τα παπούτσια και τα αξεσουάρ του brand. Η DKNY ενισχύει την ατομικότητα, σέβεται & λαμβάνει υπόψη τις έντονες πτυχές της καθημερινότητας, ενώ ενθαρρύνει μία θετική προσέγγιση δράσης. Η καμπάνια DO YOUR THING, μας προκαλεί να ζήσουμε την κάθε στιγμή κάνοντας αυτό που πραγματικά ξέρουμε καλύτερα! Αποτελεί την πιο αληθινή μορφή αυτοέκφρασης ωστόσο η πράξη είναι αυτή που έχει πραγματικό νόημα στην φράση αυτή. Ως συνέχεια της καμπάνιας, η DKNY εμπνέεται από καθημερινούς ανθρώπους, επιδραστικούς στο είδος τους με σκοπό να μας δείξουν τι είναι αυτό που αγαπούν να κάνουν αλλά και για ποιο λόγο. Σε ότι αφορά την αγάπη, έχουμε σίγουρα όλοι μια ή δυο ιστορίες να μοιραστούμε. Η καμπάνια Do Your Thing For Love, εστιάζει σε ζευγάρια της πραγματικής ζωής που μας δείχνουν τι κάνουν για την αγάπη και πως περνούν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα στους δρόμους της Νέας Υόρκης. Την καμπάνια εκπροσωπούν πραγματικά ζευγάρια: το μοντέλο Ebonee Davis & o rapper Smino, η designer Linday Vrckovnik & το μοντέλο Tyler Blue Golden. Την Do Your Thing For Fun καμπάνια με την έννοια χαρά εκπροσωπεί η μοναδική κωμικός Carly Aquilino, η οποία μας μεταφέρει το πως χρησιμοποιεί το χιούμορ και τη χαρά στην καθημερινή αποδοχή. Η Carly μας υπενθυμίζει να ξαναγράψουμε τους κανόνες και να διασκεδάσουμε όσο το κάνουμε. Η DKNY τιμά την οικογένεια, την εξ' αίματος ή εκείνη που έχουμε επιλέξει και την ανιδιοτελή ενθάρρυνση του να είμαστε ο εαυτός μας. Στην Do Your Thing For Family καμπάνια, πρωταγωνιστούν οι αυτοδημιούργητες δίδυμες djs Coco & Breezy, μαζί με την μητέρα τους Diana. Όλες μαζί μας μιλούν για το τι σημαίνει οικογένεια για αυτές και τι θα έκανε η μία για την άλλη. Αντίστοιχα οι καμπάνιες Do Your Thing For The Future & Do Your Thing For Community έχουν ως στόχο να μας παρακινήσουν σε δράσεις που θα φέρουν μία θετική αλλαγή στο μέλλον και την κοινότητα στην οποία ζούμε. Η νέα συλλογή της DKNY είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα.
  • retail
  • μέλλον
  • καμπάνια
  • DKNY
  • DO YOUR THING
  • οικογένεια
  • κοινότητα