Μεγάλοι Όμιλοι επενδύουν σε luxury all-inclusive μονάδες
Αν και το μοντέλο του all inclusive κατηγορήθηκε κατά καιρούς από πολλούς, ωστόσο παραμένει δημοφιλές, όχι μόνο για low budget ταξιδιώτες.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της Wyndham Hotels & Resorts, η οποία διεξήχθη από την OnePoll στην Αμερική.
Και ο λόγος που παραμένουν δημοφιλή τα all inclusive ξενοδοχεία;
Κυρίως, διότι θεωρείται λιγότερο αγχωτικός τρόπος διακοπών.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 75% των ταξιδιωτών πιστεύουν ότι ο καλύτερος τρόπος για να ταξιδέψουν είναι να κλείσουν ένα ταξίδι all-inclusive και το 77% πιστεύει ότι οι διακοπές all-inclusive είναι ο λιγότερο αγχωτικός τρόπος για να ταξιδέψεις.
Με πολλούς Αμερικανούς να εργάζονται πλέον εξ αποστάσεως, τουλάχιστον ένα μέρος του έτους, τα ταξιδιωτικά σχέδια αλλάζουν, ανάλογα με την ευελιξία των εργαζομένων.
Με βάση τα στοιχεία της έρευνας, το 65% των εργαζόμενων ταξιδιωτών σχεδιάζει να κάνει διακοπές εργασίας το 2022 και μεταξύ αυτών των ερωτηθέντων, τα θέρετρα all-inclusive ήταν ο πιο επιθυμητός προορισμός.
Το 62% των ερωτηθέντων είπε ότι η παραλία είναι ο κορυφαίος αναμενόμενος προορισμός τους φέτος, με τρεις στους πέντε να συμφωνούν ότι το Μεξικό είναι η κορυφαία επιλογή για τις επόμενες διακοπές τους.
Σύμφωνα με τη μελέτη, τα πέντε κορυφαία πράγματα που αναζητούν οι ταξιδιώτες όταν σχεδιάζουν διακοπές περιλαμβάνουν:
- Πακέτα all inclusive: 44%
- Πρόσβαση στην παραλία: 44%
- Εστιατόρια υψηλής ποιότητας: 44%
- Τοπική κουλτούρα: 43%
- Εκδρομές/δραστηριότητες: 43%.
Τα δύο τρίτα των γονέων που συμμετείχαν στην έρευνα αναφέρουν ότι ενδιαφέρονται για διακοπές all-inclusive.
«Με την αύξηση του καθημερινού εργασιακού και οικογενειακού στρες τα τελευταία δύο χρόνια, βλέπουμε ζήτηση για απλές διακοπές χωρίς άγχος», δήλωσε ο Scott LePage, Πρόεδρος της Wyndham Hotels & Resorts.
Η άνοδος του all-inclusive
Ο τομέας all-inclusive έχει δει σημαντικές επενδύσεις τα τελευταία χρόνια.
Τον Νοέμβριο, η Hyatt Hotels Corp. ολοκλήρωσε την εξαγορά της Apple Leisure Group έναντι 2,7 δισ. δολαρίων.
Η συμφωνία διπλασιάζει το παγκόσμιο αποτύπωμά της στα θέρετρα της Hyatt, μέσω της προσθήκης του χαρτοφυλακίου της επωνυμίας AMR Collection, το οποίο περιλαμβάνει περίπου 100 ξενοδοχεία και θέρετρα, που λειτουργούν σε 10 χώρες, καθώς και μια σειρά 24 εκτελεσμένων συμφωνιών στην Αμερική και την Ευρώπη.
Το περασμένο φθινόπωρο, η Wyndham συνήψε συμμαχία με την Playa Hotels & Resorts και αποκάλυψε ένα νέο all-inclusive brand resort, το Wyndham Alltra.
Τα δύο πρώτα θέρετρα της συλλογής είναι το Wyndham Alltra Cancun 458 δωματίων και το Wyndham Alltra Playa del Carmen 287 δωματίων μόνο για ενήλικες, που άνοιξαν και τα δύο στο Μεξικό τον Δεκέμβριο.
Η μάρκα σχεδιάζει να αναπτύξει επιπλέον θέρετρα ανώτερης μεσαίας κλίμακας, all-inclusive Wyndham Alltra στην Καραϊβική και σε άλλους δημοφιλείς προορισμούς.
Επίσης, τον Νοέμβριο, ο Όμιλος Sani/Ikos ανακοίνωσε τα σχέδιά του να ανοίξει το all inclusive Ikos Cortesia το 2024, επενδύοντας 140 εκατ. ευρώ.
Το νέο ακίνητο θα έχει 448 δωμάτια, σουίτες, μπανγκαλόου και βίλες.
Η εταιρεία εξαγόρασε, επίσης, το πρώην Club Med στην Κέρκυρα.
ΠΗΓΗ: Hotel & Restaurant Daily Ελλάδος