Το πρώτο της flagship store επί ευρωπαϊκού εδάφους εγκαινίασε η Coca-Cola, στο Covent Garden του Λονδίνου.
Το κατάστημα, το οποίο διαθέτει branded αξεσουάρ και premium σειρές ενδυμάτων, συνδέεται με την πλατφόρμα marketing Real Magic, που παρουσίασε η εταιρεία την προηγούμενη χρονιά.
Όπως εξηγεί η Vice-President of Licensing and Retail, Michelle Moorehead, «πιστεύουμε ότι το να συνδυάσουμε ξεχωριστές διαδικτυακές εμπειρίες με δυνατές εκ του σύνεγγυς εμπειρίες, είναι ζωτικής σημασίας για να προσφέρουμε στους fans μας το καλύτερο από την Coca-Cola».
Το DTC αποτελεί πεδίο στο οποίο η εταιρεία επενδύει αρκετά εδώ και καιρό, εστιάζοντας κυρίως στο ηλεκτρονικό περιβάλλον, όπως για παράδειγμα με το DTC ecommerce marketplace, Your Coca-Cola.
Αν και, σύμφωνα με τη Moorehead, το digital είναι το μέλλον, το physical retail έχει θέση στη στρατηγική καινοτομίας της μάρκας και το λανσάρισμα στη Μ. Βρετανία στηρίζεται σε αντίστοιχα projects στις ΗΠΑ.
Το κατάστημα εστιάζει στη μόδα, δίνει τη δυνατότητα personalization με πολλά phygital στοιχεία και απευθύνεται κυρίως σε millennials και GenZ καταναλωτές.
Διαθέτει bar, που σερβίρει mocktails με Coca-Cola και αναδεικνύει τις πρωτοβουλίες βιωσιμότητας της εταιρείας.
ΠΗΓΗ:DailyFax Ελλάδος