Retail
Η αγορά το Πάσχα: : Ικανοποιημένες οι Υπεραγορές, απογοητευμένες οι ΜμΕ
Η αγορά το Πάσχα: : Ικανοποιημένες οι Υπεραγορές, απογοητευμένες οι ΜμΕ

Σ. Κουρσάρης: «Έμειναν στα ράφια τα εμπορεύματα…»

Αρκετά καλά, υπό τις περιστάσεις, κινήθηκε την περίοδο των εορτών του Πάσχα ο κλάδος των Υπεραγορών, σε αντίθεση με τους άλλους κλάδους του λιανικού εμπορίου. Σε δηλώσεις του στο Retail, o Εκτελεστικός Γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Υπεραγορών, Ανδρέας Χατζηαδάμου, ανέφερε ότι η κίνηση στις Υπεραγορές κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, προσθέτοντας ότι οι καταναλωτές δεν έκαναν εκπτώσεις στο πασχαλινό τους τραπέζι. «Οι Υπεραγορές, αντιλαμβανόμενες τις ιδιαιτερότητες της πραγματικά δύσκολης περιόδου που διανύουμε, απορρόφησαν ένα πολύ μεγάλο μέρος των αυξήσεων, που λογικά θα κατέληγαν  στις τιμές των προϊόντων και φρόντισαν με προσφορές και χαμηλές τιμές σε εναλλακτικά προϊόντα, να βοηθήσουν τους καταναλωτές στις αγορές τους».  Από την πλευρά του, ο Γενικός Γραμματέας της ΠΟΒΕΚ, Στέφανος Κουρσάρης, ανέφερε ότι πέραν της αγοράς των τροφίμων, το λιανικό εμπόριο δεν κινήθηκε ούτε κατά την περίοδο του Πάσχα και οι περισσότεροι καταστηματάρχες δεν κατόρθωσαν να ρευστοποιήσουν τα προϊόντα τους. Σύμφωνα με τον κύριο Κουρσάρη, «η αλματώδης αύξηση των τιμών σε καύσιμα, πρώτες ύλες, ηλεκτρικό ρεύμα και προϊόντα, αποδυνάμωσε την οικονομική δυνατότητα των καταναλωτών να προβαίνουν σε αγορές και παράλληλα δημιούργησε σοβαρότατο πρόβλημα ρευστότητας στις επιχειρήσεις, πολλές εκ των οποίων αντιμετωπίζουν σήμερα θέματα βιωσιμότητας». 
  • TOP STORY
  • retail
  • ΠΟΒΕΚ
  • αγορά
  • Υπεραγορές
  • ΠΑΣΥΠΕ
  • ΜμΕ
  • Πάσχα