Η πασχαλινή περίοδος γεμίζει όλα τα σπίτια θαλπωρή, ζεστασιά και χαμόγελα
Ακόμη πιο κοντά στους καταναλωτές έρχεται η Lidl Κύπρου, μέσα από την πασχαλινή της καμπάνια, συνδέοντας το brand Lidl, με κάτι ευχάριστο, που γεμίζει και φέρνει θαλπωρή σε όλα τα σπίτια. Το συναίσθημα είναι λοιπόν το βασικό χαρακτηριστικό στο οποία εστιάζει και η πασχαλινή καμπάνια και οι δράσεις της εταιρείας αυτές τις γιορτές. Το φετινό Πάσχα προβλέπεται να είναι όπως αυτά που αγαπήσαμε, αυτά που νοσταλγήσαμε και που περιμέναμε τα τελευταία χρόνια με λαχτάρα. Μεγάλα οικογενειακά τραπέζια, παραδοσιακά πιάτα, κόκκινα αυγά, φλαούνες, κουλούρια , τσουρέκια, χαμόγελα και ευχές αγάπης. Αυτά θέλει να τονίσει η Lidl Κύπρου μέσα από τη διαφημιστική της καμπάνια, υπενθυμίζοντας ότι το Πάσχα είναι συναίσθημα.
Η Lidl Κύπρου στρώνει το πασχαλινό τραπέζι και το 2022, ώστε κάθε σπίτι να μπορεί να πλημμυρίσει με τις μυρωδιές, τις γεύσεις και τις υφές, που συνθέτουν το συναίσθημα αυτής της γιορτής. Στο πλαίσιο αυτού του εορταστικού κλήματος η Lidl Κύπρου διοργάνωσε στην Lidl Food Academy πασχαλινά μαθήματα με τους σεφ της Ακαδημίας ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκε κι ένα διασκεδαστικό εργαστήριο για οικογένειες με παιδιά υπό την καθοδήγηση εξειδικευμένου προσωπικού́.
Με την υποστήριξη της διαφημιστικής εταιρείας Gnomi Integrated Communications, της εταιρίας παραγωγής Cube productions και τον Χρήστο Κανάκη στη σκηνοθεσία, δημιουργήθηκε η νέα τηλεοπτική καμπάνια με εικόνες γεμάτες συναίσθημα για το φετινό Πάσχα.
Απολαύστε την τηλεοπτική καμπάνια εδώ