Retail
Heineken: Η Ευρώπη έφερε αύξηση πωλήσεων, ο πόλεμος φέρνει αβεβαιότητα
Heineken: Η Ευρώπη έφερε αύξηση πωλήσεων, ο πόλεμος φέρνει αβεβαιότητα
Ξεπέρασε τις προσδοκίες η αύξηση των πωλήσεων της Heineken κατά το πρώτο τρίµηνο του έτους, µε την Ευρώπη να οδηγεί την «κούρσα» της ανάκαµψης από την πανδηµία. Ειδικότερα, οι πωλήσεις του Οµίλου άγγιξαν τα 7 δις ευρώ κατά το πρώτο τρίµηνο του έτους, έναντι 5,1 εκατ. ευρώ στο α’ τρίµηνο του 2021, καταγράφοντας οργανική ανάπτυξη της τάξεως του 24,9%, µε τον συνολικό όγκο πωλήσεων να αυξάνεται κατά 5,7% σε ετήσια βάση και τα κέρδη ανά εκατόλιτρο κατά 18,3%. Η αύξηση του όγκου πωλήσεων στην Ευρώπη έφτασε το 11,5%, χάρη στη χαλάρωση των περιορισµών εξαιτίας της πανδηµίας, µε τις πωλήσεις της Heineken σε εστιατόρια και µπαρ σχεδόν τα τριπλασιάζονται, σε σχέση µε έναν χρόνο πριν. Ωστόσο, τα θετικά αυτά αποτελέσµατα επισκιάζονται από τις επιπτώσεις του πολέµου στην Ουκρανία, καθώς ο καλπάζων πληθωρισµός ενδέχεται να υποχρεώσει τους καταναλωτές να πίνουν λιγότερη µπύρα, επηρεάζοντας τις πωλήσεις του Οµίλου στο µέλλον. Την ίδια στιγµή, η τιµή του κριθαριού κινείται σήµερα σε διπλάσια επίπεδα, σε σχέση µε πέρυσι και η τιµή του αλουµινίου έχει αυξηθεί κατά 50%, πέραν των επίσης µεγάλων αυξήσεων στο κόστος της ενέργειας και των µεταφορών, µε τη Διοίκηση της εταιρείας να επιµένει στην πρόβλεψή της για «σταθερή προς µετριοπαθή» αύξηση του περιθωρίου κέρδους της για φέτος. «Στο µέλλον βλέπουµε περισσότερη µακροοικονοµική αβεβαιότητα και αναµένουµε σηµαντικές περαιτέρω πληθωριστικές πιέσεις, που θα επηρεάσουν τη βάση κόστους µας», δήλωσε ο Dolf van den Brink, Διευθύνων Σύµβουλος της Heineken, προσθέτοντας ότι ο Όµιλος θα προβεί σε περαιτέρω κινήσεις για τη διαχείριση αυτών των προκλήσεων, συµπεριλαµβανοµένων και ενεργειών, που αφορούν στην τιμολόγηση των προϊόντων της. ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος
  • retail
  • αβεβαιότητα
  • Ευρώπη
  • Ουκρανία
  • πόλεμος
  • Heineken
  • αύξηση πωλήσεων