Εισάγει την εξατομίκευση και τη συνδεσιμότητα στην καθημερινότητα
Την νέα καμπάνια #YouMake, μια παγκόσμια πλατφόρμα προώθησης, που επιτρέπει στους χρήστες να διαμορφώνουν και να προσαρμόζουν τις συσκευές τους, παρουσίασε η Samsung Electronics Co., Ltd.
Πρόκειται για μία ενέργεια που ανακοινώθηκε για πρώτη φορά στη CES 2022 και φιλοδοξεί να δώσει στους χρήστες παγκοσμίως, τη δυνατότητα να αντικατοπτρίσουν τον εξελισσόμενο τρόπο ζωής τους στις συσκευές τους. Η νέα πλατφόρμα εξατομίκευσης προϊόντων διευρύνει το όραμα Bespoke της Samsung, πέρα από τις οικιακές συσκευές, και το φέρνει στα smartphones και στις συσκευές μεγάλης οθόνης της εταιρείας. Η πλατφόρμα #YouMake προσφέρει έναν καλύτερο τρόπο εξατομίκευσης και συνδεσιμότητας, μέσω ενός προσαρμοσμένου ελέγχου που ενεργοποιείται από τις λύσεις SmartThings IoT.
Για την έναρξη της καμπάνιας, η Samsung λάνσαρε τη σελίδα #YouMake στο Samsung.com, παρουσιάζοντας μια σειρά προϊόντων με δυνατότητα εξατομίκευσης, ώστε να ταιριάζουν στο στυλ, το χώρο και την καθημερινή ρουτίνα των χρηστών. Η λίστα των διαθέσιμων προϊόντων περιλαμβάνει από smartphones, τηλεοράσεις και ψυγεία, έως φορητές συσκευές και πολλές άλλες λύσεις τεχνολογίας. Συγκεκριμένα, στην πλατφόρμα μπορεί κανείς να ανακαλύψει τα Samsung Galaxy Z Flip3 Bespoke Edition, τα Samsung Galaxy Watch4 Bespoke Edition, τα Samsung Bespoke Refrigerators, τη lifestyle τηλεόραση The Frame, τον φορητό προτζέκτορα The Freestyle και το Samsung Smart Monitor M8. Στην πλατφόρμα είναι, επίσης, διαθέσιμες μέσω του Samsung.com, αποκλειστικές χρωματικές παραλλαγές για την οθόνη Smart Monitor M8 και τη σειρά Samsung Galaxy S22. Ακόμη, μέσω του website, οι χρήστες μπορούν να σχεδιάσουν τα Samsung προϊόντα ανάλογα με το προσωπικό τους γούστο και να αποθηκεύσουν ή να αγοράσουν τα τελικά τους σχέδια.
Σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος και Επικεφαλής του Τμήματος Device eXperience (DX) της Samsung Electronic, Jong-Hee (JH), στο πλαίσιο της κεντρικής ομιλίας στη CES 2022, σημείωσε πως η εταιρεία εργάζεται «για ένα μέλλον όπου η τεχνολογία είναι απρόσκοπτη και έχει ως επίκεντρο τον χρήστη. Ένα μέλλον όπου οι συνδεδεμένες εμπειρίες φέρνουν κοντά τους ανθρώπους και προσδίδουν νέα αξία στη ζωή και την κοινωνία μας». Την ίδια εξέφρασε τη θέση της Samsung, ότι «όλοι θα πρέπει να μπορούν να προσαρμόζουν τις συσκευές τους, ενώ οι τεχνολογίες αιχμής θα πρέπει να είναι ακόμη πιο συνδεδεμένες και smart».
Η καμπάνια #YouMake θα κυκλοφορήσει σε οκτώ χώρες έως τον Μάιο, πριν επεκταθεί και σε άλλες χώρες κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2022. Στο πλαίσιο της καμπάνιας #YouMake, η Samsung σχεδιάζει να προσφέρει συνεχείς υπηρεσίες και προνόμια μέσα από εικονικές εμπειρίες, εκδηλώσεις με τη συμμετοχή πελατών και πολλά άλλα, αξιοποιώντας κορυφαίες πλατφόρμες metaverse.