H Mondulus Marketing House κέρδισε την κατηγορία Digital Presence & Online Strategy
Ο σχεδιασμός και η εκτέλεση της εξαιρετικά επιτυχημένης multi-channel ψηφιακής προωθητικής εκστρατείας “Pafos Region” που διεξήχθη το 2021 σε πάνω από 8 χώρες και επαναλαμβάνεται και φέτος, από την εταιρεία Mondulus Marketing House, ξεχώρισε στα Cyprus Tourism Awards 2021, με την ίδια την εταιρεία να κερδίζει στην κατηγορία Digital Presence & Online Strategy.
Η Moduluscy.com σε συνεργασία με την μεγαλύτερη Travel Data Marketing Engine παγκοσμίως αξιοποίησε την δυνατότητα διάγνωσης real time travel intent σε συνδυασμό με την χρήση machine learning τεχνολογίας για να στοχεύσει με μεγάλη ακρίβεια κοινά που ενδιέφεραν τον προορισμό ‘’ΠΑΦΟΣ’’ και να επικοινωνήσει σε αυτά το μήνυμα του προορισμού σε ποικίλα κανάλια επικοινωνίας με εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Παραλαμβάνοντας το Βραβείο για Digital presence & Online Strategy, ο Εκτελεστικός Διευθυντής της Modulus Marketing House κ Πάνος Κανελλόπουλος ανέφερε: «Η φετινή μας βράβευση έχει για εμάς ιδιαίτερα συμβολική σημασία τόσο αφού επιβραβεύεται το όραμα μας για την αξιοποίηση προηγμένων τεχνολογικών εργαλείων μέσω συνεργιών φορέων του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, αλλά και διότι ότι η περίοδος που πέρασε ήταν μια από τις δυσκολότερες και κρισιμότερες για τον τουρισμό τα τελευταία χρόνια». Σημείωσε ακόμη πως το βραβείο αυτό ανήκει σε όλους όσους συμμετείχαν, στήριξαν και συνεχίζουν να υποστηρίζουν τη προσπάθεια αυτή, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι οι συμπράξεις και οι συνέργιες είναι εφικτές και δείχνουν τον δρόμο για την προώθηση του τουριστικού μας προϊόντος στο μέλλον. «Θα θέλαμε επομένως να το μοιραστούμε μαζί τους και να διαβεβαιώσουμε ότι θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις και δυνατότητες την προσπάθεια ανάδειξης της Πάφου σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό».