Για την αποφυγή επιπτώσεων στην ψυχική υγεία των χρηστών
Την απόφασή της να σταματήσει να συνεργάζεται με influencers που αλλοιώνουν ή ρετουσάρουν το σώμα ή το πρόσωπο σε διαφημίσεις για brands ανακοίνωσε η Ogilvy, σε μια προσπάθεια να καταπολεμήσει τις «συστημικές» επιπτώσεις που έχουν στην ψυχική υγεία τα social media.
Μιλώντας στο The Drum, o Head of Influence της Ogilvy, Rahul Titus, σχολίασε ότι το influencer marketing «υποτίθεται πως είναι η αυθεντική πλευρά του marketing, αλλά αποδεικνύεται ότι το στημένο περιεχόμενο είναι εξαιρετικά επιβλαβές για τους χρήστες».
Η απαγόρευση ισχύει για όλα τα μέλη του Ogilvy UK group, επηρεάζοντας πελάτες όπως το Dove.
Η νέα πολιτική έρχεται τη στιγμή που η βρετανική κυβέρνηση επεξεργάζεται σχετικό νομοσχέδιο, που θα επιβάλλει στους influencers να επισημαίνουν το περιεχόμενο που έχει υποστεί επεξεργασία.
«Έχουμε κάνει εκτενή έρευνα σχετικά. Συνεργαζόμαστε με τις ομάδες συμπεριφορικής επιστήμης, συνομιλούμε με τους influencers και έχουμε επενδύσει πολύ χρόνο για να βρούμε πώς θα λειτουργήσει».
Αν και το ρετουσάρισμα του προσώπου και του σώματος δεν θα επιτρέπεται, παρεμβάσεις στην αντίθεση ή τη φωτεινότητα θα είναι αποδεκτές.
Η Ogilvy θα χρησιμοποιεί τις τεχνολογίες InfluenceO για να εντοπίζει τις αλλοιώσεις, ενώ, εξαρχής, τα briefs θα δίνονται έτσι ώστε να ενθαρρύνουν περισσότερη αυθεντικότητα.