Η Gen Z είναι η πιο επιδραστική γενιά στον ταξιδιωτικό κλάδο
Οι Gen-Z, όσοι δηλαδή είναι 16-24 ετών, σχεδιάζουν να κάνουν φέτος περισσότερα ταξίδια από κάθε άλλη γενιά, σύμφωνα με τη μελέτη Avail State of Travel.
Όπως αποκαλύπτει η μελέτη, το 72% των ταξιδιωτών της Gen Z δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερο ή το ίδιο το 2022, σε σχέση με την εποχή πριν από την COVID, σε σύγκριση με το 70% των millennials και το 61% των baby boomers.
Η μελέτη σε 2.000 Αμερικανούς, ρώτησε, επίσης, διαφορετικές ηλικιακές ομάδες εάν σχεδίαζαν να επενδύσουν σε ένα μεγάλο ταξίδι, με το 71% των ταξιδιωτών της Gen Z να συμφωνούν ότι θα το έκαναν, μαζί με το 68% των millennials (έως 40 ετών), το 60% των Gen Xers (οι 50άρηδες) και το 51% των Baby Boomers (έως 75 ετών).
Επιπλέον, το 71% της Gen Z, που γεννήθηκε από το 1997 και μετά, σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερο φέτος, σε συνδυασμό με τον ίδιο όγκο millennials.
Social media και wallets τα απαραίτητα εργαλεία της Gen Z
Ο ειδικός πληρωμών Thune, σε σχετική μελέτη στην Gen Z, ξεχώρισε ως τάσεις τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και τη χρήση των «κινητών πορτοφολιών» (wallets), σε ό,τι αφορά τον τρόπο πληρωμής των διακοπών τους.
Η μελέτη αναφέρει ότι η Gen Z επηρεάζεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη γενιά, με οκτώ στους 10 να κάνουν check in στους λογαριασμούς πολλές φορές την ημέρα.
Επιπλέον, το 66% δηλώνει ότι έχει προχωρήσει στην αγορά προϊόντων που ανακάλυψαν αρχικά στο διαδίκτυο.
Η έκθεση της Thune αποκαλύπτει ότι οι «Zoomers» αποτελούν πλέον 2,5 δισεκατομμύρια ανθρώπους, έχοντας ξεπεράσει τους millennials το 2019.
Η συγκεκριμένη ομάδα απορρίπτει, επίσης, τα παραδοσιακά χρηματοοικονομικά προϊόντα, σύμφωνα με τον Thune, με το 62% να μην έχει τραπεζικό λογαριασμό και έναν αυξανόμενο αριθμό, σχεδόν 50%, χρησιμοποιώντας ένα κινητό πορτοφόλι στις αναδυόμενες αγορές.
Η έρευνα προσθέτει ότι σχεδόν το 25% των Zoomers στις δυτικές αγορές δεν χρησιμοποιεί ποτέ μετρητά, αν και οι πληρωμές με μετρητά εξακολουθούν να επικρατούν στις αναδυόμενες αγορές.
Η τάση απομάκρυνσης από τα παραδοσιακά χρηματοοικονομικά προϊόντα αποκαλύπτεται, επίσης, με την εμφάνιση νεότερων μεθόδων πληρωμής ταξιδιού, όπως το buy now pay later (BNPL).
Ο Peter De Caluwe, Διευθύνων Σύμβουλος της Thune, δήλωσε ότι «πρόκειται για μια γενιά, στην οποία το "dial-up" και το "desktop" είναι λέξεις χωρίς νόημα και που δεν σκέφτονται μόνο το κινητό πρώτα, αλλά ζουν και αναπνέουν σε εφαρμογές, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακές πλατφόρμες και σύντομα - το metaverse. Θα πρέπει να αρχίσουμε να παίρνουμε αυτή τη γενιά στα σοβαρά, καθώς τα έσοδα και τα στρατηγικά σχέδια πολλών επιχειρήσεων - ειδικά εκείνων που βασίζονται σε γρήγορη ανάπτυξη - εξαρτώνται από αυτά».
Η μελέτη Thune διεξήχθη μέσω συνεντεύξεων με 6.500 άτομα, ηλικίας 16 έως 24 ετών, από 13 ανεπτυγμένες και αναδυόμενες χώρες.
ΠΗΓΗ: Hotel & Restaurant Daily Ελλάδος