Hospitality & Tourism
Κερδίζουν έδαφος οι διαδικτυακές αγορές ταξιδίων
Κερδίζουν έδαφος οι διαδικτυακές αγορές ταξιδίων
Οι περισσότερες κρατήσεις για διανυκτερεύσεις έγιναν μέσω κινητών Σύμφωνα με νέα έρευνα της Phocuswright, άνοδο 18% αναμένεται να σημειώσει η διαδικτυακή αγορά ταξιδίων το 2022, αγγίζοντας τα 76,7 δισ. δολάρια. Η Έκθεση Αγοράς του Διαδικτυακού Ταξιδιωτικού Γραφείου των ΗΠΑ 2021-2025,  καταγράφει ότι οι ακαθάριστες κρατήσεις μέσω OTAs (Online Travel Agency) βρίσκονται σε καλό δρόμο για να ξεπεράσουν τα προ-πανδημικά επίπεδα το 2023. Ωστόσο τα διεθνή ταξίδια θα συνεχίσουν να ανακάμπτουν πιο αργά από τα εγχώρια. Για το 2021, οι OTAs παρέδωσαν 65,2 $ σε ακαθάριστες κρατήσεις, φτάνοντας το 82% των επιπέδων πριν από την πανδημία. Συνολικά, οι OTA αντιπροσώπευαν το 24% των ακαθάριστων κρατήσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2021, από μερίδιο 20% το 2020. Η έρευνα του Phocuswright αποκαλύπτει  επίσης ότι για τους OTA των ΗΠΑ (εξαιρουμένων των Vrbo και Egencia), η Expedia και η Booking αντιπροσώπευαν συλλογικά περίπου το 93% της αγοράς των επιχειρήσεων αναψυχής και μη διαχειριζόμενων ταξιδιών OTA το 2021. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Expedia ανέφερε ακαθάριστες κρατήσεις 67% και κρατήσεις 79% σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2019. Σε σύγκριση με το 2020, η Expedia σχεδόν διπλασίασε τις παγκόσμιες ακαθάριστες κρατήσεις της το 2021, ενώ η Booking υπερδιπλασίασε τον αριθμό της για το 2020. Οι μικρότεροι OTAs, συμπεριλαμβανομένων των CheaOair, Hopper και HotelTonight, αυξήθηκαν συλλογικά κατά 60% το 2021 από το 2020. Διαδικτυακοί τουριστικοί πράκτορες έναντι απευθείας προμηθευτή Το 2021, οι ΟΤΑs ανέκτησαν μερίδιο της συνολικής διαδικτυακής αγοράς, αυξάνοντας από 35% σε 37%. Ωστόσο, οι ιστότοποι προμηθευτών διατήρησαν το πλειοψηφικό τους μερίδιο στην online ταξιδιωτική αγορά των ΗΠΑ, με μερίδιο 63% στις ακαθάριστες online κρατήσεις. Το τμήμα των ξενοδοχείων παραμένει το μόνο όπου οι OTAs συνεχίζουν να ξεπερνούν τους ιστότοπους των προμηθευτών, αν και όχι πολύ. Το 2021, οι OTAs αντιπροσώπευαν το 52% της online αγοράς των ξενοδοχείων, αλλά το μερίδιο αναμένεται να μειωθεί στο 48% το 2025. Για κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων και ενοικιάσεις αυτοκινήτων, παρόλο που οι ιστότοποι προμηθευτών είναι το προτιμώμενο κανάλι κρατήσεων, οι OTAs κέρδισαν μερίδιο και στα δύο τμήματα. Συγκεκριμένα, οι διαδικτυακές ακαθάριστες κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων να καλύπτουν 20% το 2021 σε σύγκριση με 19% το 2020 και οι ενοικιάσεις αυτοκινήτων στο 35%, από 32% το 2020. Κρατήσεις από τα κινητά τηλέφωνα Σύμφωνα με τον Phocuswright, τα κινητά ήταν νικητές της εποχής της πανδημίας, προωθώντας ασφαλέστερα και απρόσκοπτα ταξίδια. Ως εκ τούτου οι OTAs δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στις εφαρμογές τους. Το 2021, οι περισσότερες κρατήσεις για διανυκτερεύσεις έγιναν μέσω κινητών από την πλατφόρμα της Booking. Οι OTAs βλέπουν τις εφαρμογές ως έναν τρόπο για την προώθηση της διατήρησης πελατών και της συνεχούς αφοσίωσης. Περισσότερες από τις μισές (51%) των ακαθάριστων κρατήσεων OTA πραγματοποιήθηκαν μέσω κινητού το 2021, 10% περισσότερο από το μερίδιο κινητής τηλεφωνίας πριν από την πανδημία. «Η κινητή συσκευή θα συνεχίσει να κερδίζει μερίδιο τα επόμενα χρόνια, καθώς οι OTA ενισχύουν και επενδύουν στο προϊόν τους για κινητά, αν και με πιο αργό ρυθμό από ό,τι στην αρχή της πανδημίας», αναφέρει η έκθεση Phocuswright.
  • Hospitality
  • αγορά
  • Διαδικτυακή
  • Phocuswright
  • ταξιδίων
  • CheaOair
  • Hopper και HotelTonight