Marketing Week
Η Unilever εξελίσσει τον ρόλο της CMO
Η Unilever εξελίσσει τον ρόλο της CMO

Ενσωματώνοντας τις πωλήσεις

Μετασχηματίζεται ο ρόλος της επικεφαλής marketing της Unilever Conny Braams, από Chief Digital and Marketing Officer σε Chief Digital and Commercial Officer. Παρά την κατάργηση της λέξης «marketing» από τον τίτλο, η Braams, στο πλαίσιο της παρουσίας της στο Global Marketer Conference της WFA, τόνισε ότι «δεν εγκαταλείπουμε το marketing. Προσθέτουμε τις πωλήσεις».

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, ο ρόλος της Braams έχει εξελιχθεί παράλληλα με τον κόσμο του marketing, καθώς «η επιταχυνόμενη ψηφιοποίηση θολώνει τις διαχωριστικές γραμμές μεταξύ marketing και πωλήσεων». Οι αλλαγές αυτές έχουν φέρει στο προσκήνιο «νέους τρόπους οικοδόμησης των brands και επίτευξης πωλήσεων, οδηγώντας σε βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη ανάπτυξη». Ως εκ τούτου, τα καθήκοντα της Braams διευρύνονται για να συμπεριλάβουν τις πωλήσεις παράλληλα με το marketing διεθνώς, προκειμένου να «μεγιστοποιήσουν» τις ευκαιρίες ανάπτυξης, καθώς και να καθοδηγήσουν τον end-to-end ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας. Η αλλαγή τέθηκε σε ισχύ την 1η Απριλίου.

Πηγή: Marketingweek.com

  • MARKETING WEEK
  • Unilever
  • εξελίσσει
  • ρόλο
  • CMO
  • Conny Braams
  • Chief Digital and Marketing Officer
  • Chief Digital and Commercial Officer