Μετά το λανσάρισμα αναψυκτικού με γεύση «διαστήματος», η Coca-Cola επιστρέφει και παρουσιάζει τη Zero Sugar Byte, με γεύση… pixel, απευθυνόμενη κατά βάση στους tech-savvy νεαρότερους καταναλωτές της.
Η limited edition Coca-Cola Zero Sugar Byte αποτελεί επέκταση της καμπάνιας Real Magic και το δεύτερο προϊόν του Coca-Cola Creations, μετά το Coca-Cola Starlight.
Παράλληλα, επιτείνει τη σύνδεση με την τεχνολογία, σε συνέχεια και του λανσαρίσματος της συλλογής NFTs το περασμένο έτος.
Η Zero Sugar Byte στοχεύει κατά κύριο λόγο στην κοινότητα του gaming, ένα από τα μεγαλύτερα trends στο marketing, καθώς metaverse πλατφόρμες όπως οι Roblox, Discord και Decentraland, μεταξύ άλλων, αποκτούν όλο και μεγαλύτερη απήχηση σε mainstream κοινά.
«Όπως τα pixels δίνουν τη δυνατότητα για ψηφιακή σύνδεση, η Coca-Cola Zero Sugar Byte φέρνει κοντά τους ανθρώπους για να μοιραστούν στιγμές Πραγματικής Μαγείας», ανέφερε η Oana Vlad, Senior Director Of Global Strategy της Coca-Cola.
Το νέο προϊόν λανσαρίστηκε στη Λατινική Αμερική σε εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό και θα είναι σε λίγο διαθέσιμο και στις ΗΠΑ, μόνο online.
Συνεχίζοντας τον συνδυασμό των νέων προϊόντων με ψηφιακές εμπειρίες, η κυκλοφορία του Zero Sugar Byte συνοδεύεται από το «Pixel Point», μια branded video game εμπειρία στο Fortnite.
ΠΗΓΗ: marketingweek.gr, TheDrum