Επιταχύνει την κοινωνική ενσωμάτωση στη μόδα
Την τέταρτη διοργάνωση του Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge ανακοίνωσε η Tommy Hilfiger.
Στο πλαίσιο της δέσμευσης της για ενσωμάτωση, ποικιλομορφία και αναγνώριση του χάσματος της ισότητας, η εταιρεία προτρέπει άτομα από ιστορικά υπο-εκπροσωπούμενες κοινότητες, συμπεριλαμβανομένων των ιθαγενών, της BIPOC κοινότητας, των ατόμων με αναπηρία και των γυναικών, να υποβάλουν αίτηση στην εν λόγω διοργάνωση, μέχρι τις 29 Απριλίου 2022, μέσω της
ιστοσελίδας.
Οι νικητές θα διεκδικήσουν το συνολικό ποσό των €200.000, το οποίο θα μοιραστεί μεταξύ δύο νικητών και το βραβείο των €15.000 θα δοθεί για την ανάδειξη του “Αγαπημένου".
Οι νικητές θα λάβουν ακόμη ετήσια συμβουλευτική καθοδήγηση, με τους εσωτερικούς παγκόσμιους ειδήμονες/global experts της Tommy Hilfiger και μια ετήσια συμβουλευτική καθοδήγηση και μαθήματα στο INSEAD.
Η Tommy Hilfiger προσκαλεί, ακόμη, τους θαυμαστές της μάρκας να συμμετάσχουν στην πρώτη φάση της πρόκλησης ως Ψηφιακοί Κριτές. Θα βοηθήσουν την μάρκα να ξεχωρίσει από όλες τις αιτήσεις τις 50 καλύτερες. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν αίτηση μέχρι τις 20 Απριλίου 2022, μέσω της
ιστοσελίδας.
Οι 50 κορυφαίοι υποψήφιοι θα περιοριστούν σε έξι φιναλίστ μέσω μιας εσωτερικής διαδικασίας. Κάθε φιναλίστ θα κληθεί να αναπτύξει περαιτέρω το επιχειρηματικό του σχέδιο με την υποστήριξη της Tommy Hilfiger και εξωτερικών experts πριν από την τελική εκδήλωση. Με εκπαίδευση από έναν έμπειρο coach, κάθε φιναλίστ θα παρουσιάσει στη συνέχεια την ιδέα του στην κριτική επιτροπή και στο εσωτερικό κοινό των συνεργατών της Tommy Hilfiger στην τελική
εκδήλωση του παγκόσμιου Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge στις αρχές του 2023.
Από την έναρξή του το 2018, ο
διαγωνισμός Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge έχει απονείμει €550,000 υποστηρίζοντας παγκόσμιους επιχειρηματίες να υλοποιήσουν τις καινοτόμες ιδέες τους, ώστε να μπορέσουν να επιφέρουν πραγματικές αλλαγές στις κοινότητές τους. Στους νικητές της τρίτης διοργάνωσης περιλαμβάνονται η Lalaland, μια πλατφόρμα με έδρα την Ολλανδία που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία εξειδικευμένων και χωρίς αποκλεισμούς συνθετικών μοντέλων διαφορετικών εθνοτήτων και η UZURI K&Y, μια μάρκα οικολογικών παπουτσιών με έδρα τη Ρουάντα, η οποία χρησιμοποιεί ανακυκλωμένα ελαστικά αυτοκινήτων από την Αφρική και απασχολεί την τοπική νεολαία. Η Clothes to Good, μια κοινωνική επιχείρηση με έδρα τη Νότια Αφρική που δημιουργεί ευκαιρίες για μικροεπιχειρήσεις και θέσεις εργασίας για άτομα με αναπηρία μέσω της ανακύκλωσης υφασμάτων, κέρδισε την ψήφο του κοινού για το αγαπημένο της προϊόν. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι βιωσιμότητας της Tommy Hilfiger, το οποίο τροφοδοτείται από τη στρατηγική
Forward Fashion της PVH, μπορείτε να βρείτε
ΕΔΩ.