Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των πρώτων Cyprus Customer Excellence Awards, που διοργάνωσε η BOUSSIAS Cyprus.
Τα Cyprus Customer Excellence Awards 2021 ανέδειξαν και επιβράβευσαν όλες εκείνες τις εταιρείες, που συμπεριφέρονται στους πελάτες τους βασιλικά, διότι «THE CLIENT IS ROYALTY!!»
Στη χθεσινοβραδινή εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο Lemon Park, στη Λευκωσία, την τιμητική τους είχαν οι εταιρείες που καταφέρνουν, σε πείσμα των καιρών, να επενδύουν στην εξυπηρέτηση του πελάτη και να αποδεικνύουν με έργα και όχι λόγια ότι βρίσκονται δίπλα του, κερδίζοντας την αφοσίωση του και αξιοποιώντας τα δεδομένα που συγκεντρώνουν, με τρόπο που να εξυπηρετούν τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του.
Τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα κατά της πανδημίας, οι προσκεκλημένοι χειροκρότησαν τις επιχειρήσεις που ξεχώρισαν για την ποιότητα και την καινοτομία, σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης του πελάτη.
Στο χαιρετισμό της, η CEO της BOUSSIAS Cyprus, Μαρία Κυριάκου, μίλησε για το έργο, το όραμα και τα συστατικά, στα οποία βασίζεται η εταιρεία, που δεν είναι άλλα από το ανθρώπινο της δυναμικό και αξίες, όπως ποιότητα, διαφάνεια και καινοτομία.
Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν η Opium Works και η Nava, υποστηρικτές οι AYII ANARGIRI και η China Spice.
Την εκδήλωση στήριξε ο Alpha Κύπρου.
Το Grand Award της βραδιάς κέρδισε η Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική ΛΤΔ – Αλφαμέγα, με το βραβείο Customer-Focused Business of the Year.
Συνολικά απονεμήθηκαν 32 βραβεία: 9 Gold, 12 Silver και 11 Bronze βραβεία.