Retail
Πρόγραμμα κατάρτισης για εξυπηρέτηση πελατών
Πρόγραμμα κατάρτισης για εξυπηρέτηση πελατών
Με επιχορήγηση από την ΑνΑΔ Πρόγραμμα κατάρτισης με τίτλο «Δώστε στους πελάτες σας αυτό που θέλουν. Μάθετε πώς; Εξυπηρέτηση Πελατών (SOP47)» διοργανώνει το Κέντρο Παραγωγικότητας στις 28 και 30 Μαρτίου στη Λευκωσία, από τις 8:30 μέχρι 16:30. Η ανάγκη κατάρτισης προκύπτει για την επιμόρφωση αναφορικά με τα πλεονεκτήματα της πελατο-κεντρικής προσέγγισης, της σωστής ενημέρωσης του πελάτη, της εφαρμογής αποτελεσματικών τεχνικών ποιοτικών πωλήσεων και τρόπων σωστής εξυπηρέτησης. Το πρόγραμμα είναι εγκεκριμένο από την ΑνΑΔ και απευθύνεται σε στελέχη, των οποίων η καθημερινότητα περιλαμβάνει τη διαχείριση και εξυπηρέτηση πελατών ή άτομα που έρχονται σε επαφή με το κοινό. Οι επιχειρήσεις και οργανισμοί, που συμμετέχουν με εργοδοτουμένους τους, καθώς και οι άνεργοι, οι οποίοι ικανοποιούν τις προϋποθέσεις της ΑνΑΔ, θα τύχουν της σχετικής επιχορήγησης. Συγκεκριμένα, το Δικαίωμα Συμμετοχής είναι €140,00 το άτομο, ενώ η Επιχορήγηση της ΑνΑΔ σε επιχειρήσεις/οργανισμούς ανέρχεται στα €112,00 το άτομο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέσα από την ιστοσελίδα του Κέντρου Παραγωγικότητας – Προγράμματα Κατάρτισης.
  • retail
  • ΑΝΑΔ
  • πρόγραμμα κατάρτισης
  • εξηπηρέτηση πελατών