Retail
Unilever: Κάλεσμα σε start-ups με φόντο τα βιώσιμα προϊόντα ομορφιάς
Unilever: Κάλεσμα σε start-ups με φόντο τα βιώσιμα προϊόντα ομορφιάς

Στόχος, η δημιουργία της επόμενης γενιάς πρωτοποριακών τεχνολογιών και συστατικών

Το συνεργατικό δίκτυο καινοτομίας της Unilever, The Unilever Foundry, άρχισε το νέο entrepreneurial challenge με επίκεντρο τις βιώσιμες λύσεις ομορφιάς. Μέσω της πλατφόρμας Positive Beauty Growth Platform, η οποία δημιουργήθηκε πέρυσι για να υποστηρίξει το όραμα Positive Beauty της Unilever, η πρωτοβουλία καλεί τις νεοφυείς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο social commerce να συμμετάσχουν σε μια σειρά από διαγωνισμούς και challenges. Αρχίζοντας, ήδη, με το δεύτερο challenge της πλατφόρμας ανάπτυξης, στοχεύει στην υποστήριξη της νέας γενιάς βιοαποδομήσιμων και βιώσιμων συστατικών και συσκευασιών. Ειδικότερα, η πρωτοβουλία αναζητεί υλικά που προσφέρουν οφέλη στους καταναλωτές και υποστηρίζουν το όραμα της εταιρείας να προστατέψει τον πλανήτη και να βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων της για την προστασία και την αναγέννηση της φύσης. Ευκαιρίες συνεργασίας αξίας 20 δις ευρώ Παράλληλα, η Unilever αναζητεί «καινοτόμες scaleups, startups και spinout εταιρείες» θέλοντας να τους δώσει την ευκαιρία να παρουσιάσουν μοναδικά βιοδιασπώμενα και βιώσιμα συστατικά καλλυντικών ή λύσεις συσκευασίας στην ηγεσία ομορφιάς της Unilever και στους ειδικούς επαγγελματίες. Στη συνέχεια, οι εταιρείες που θα ξεχωρίσουν με τις κορυφαίες ιδέες τους, θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν προοπτικές συνεργασίας, στο πλαίσιο της επιχείρησης ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας της Unilever, αξίας 20 δισεκατομμυρίων ευρώ. Ο Richard Slater, Chief Research and Development Officer της Unilever, δήλωσε ότι «δημιουργούμε την επόμενη γενιά πρωτοποριακών τεχνολογιών και συστατικών για τα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας μας, που δεν είναι μόνο εξαιρετικά αποτελεσματικά, αλλά την ίδια στιγμή είναι φυσικά και βιώσιμα. Η συνεργασία με φιλόδοξους νέους παίκτες στον κλάδο θα οδηγήσει σε ακόμη περισσότερες καινοτομίες, καθώς αναπτύσσουμε την επιχείρησή μας και το χαρτοφυλάκιό μας, με φόντο ένα μέλλον όπου οι άνθρωποι και ο πλανήτης θα μπορούν να ευδοκιμήσουν μαζί». Από την πλευρά του, ο Baz Saidieh, επικεφαλής του Unilever Foundry, δήλωσε ότι «οι συνεργασίες των Startups αποτελούν βασικό πυλώνα για την προώθηση της ανάπτυξης και της καινοτομίας. Η πλατφόρμα ανάπτυξης Positive Beauty αποδεικνύεται καταλύτης για τις νέες καινοτομίες στις Startups . Εάν το κάλεσμά μας προς τις νεοφυείς επιχειρήσεις είναι έστω και κατά το ήμισυ, σε σχέση με το τελευταίο challenge μας, είναι σίγουρο πως θα προκύψουν μερικές εκπληκτικές συνεργασίες». Η παγκόσμια αγορά του κοινωνικού εμπορίου Στο παρελθόν η Unilever, και πάλι μέσα από την πλατφόρμα ανάπτυξης Positive Beauty Growth Platform, είχε απευθυνθεί σε startups, που δραστηριοποιούνται στον ταχέως αναπτυσσόμενο και εξελισσόμενο κόσμο του κοινωνικού εμπορίου. Στην ευρύτερη μορφή του, το κοινωνικό εμπόριο είναι ο συνδυασμός  των social media και του e-commerce. Η παγκόσμια αγορά του κοινωνικού εμπορίου αναμένεται να φθάσει σχεδόν τα 3.370 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2028, με τον τομέα της ομορφιάς και της προσωπικής φροντίδας να αναμένεται να αναπτυχθεί με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) άνω του 30% μεταξύ 2021-2028.
  • TOP STORY
  • retail
  • Unilever
  • start ups
  • προϊόντα ομορφιάς
  • βιώσιμα