Hospitality & Tourism
Έρευνα: Το προφίλ του νέου τουρίστα μετά την πανδημία
Έρευνα: Το προφίλ του νέου τουρίστα μετά την πανδημία
Η πανδημία το κορωνοϊού πυροδότησε μια ψηφιακή επανάσταση σε έναν τομέα στον οποίο -αν και ορισμένοι “εμπλεκόμενοι”, όπως τα ξενοδοχεία και οι αεροπορικές εταιρίες βρίσκονταν ήδη σε πορεία προς μεγαλύτερη ψηφιοποίηση- συγκεκριμένες διαδικασίες  επιταχύνθηκαν. Σύμφωνα με τη μελέτη “Are You Experienced?” της NTT DATA, της έκτης μεγαλύτερης εταιρίας πληροφορικής στον κόσμο, σε συνεργασία με την Globick, η επιτάχυνση αυτή οφείλεται κυρίως στην αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Η NTT DATA, μέρος του ομίλου NTT, είναι μια καινοτόμος εταιρία παγκοσμίως, που παρέχει επιχειρηματικές υπηρεσίες και υπηρεσίες πληροφορικής με έδρα το Τόκιο. Η εταιρία βοηθά τους πελάτες της στις διαδικασίες μετασχηματισμού τους μέσω συμβουλευτικών υπηρεσιών, βιομηχανικών λύσεων, υπηρεσιών εμπορικών διαδικασιών, ψηφιακού εκσυγχρονισμού και εκσυγχρονισμού της πληροφορικής και διαχειριζόμενων υπηρεσιών. Η αγορά ταξιδιών, αξιοθέατων και δραστηριοτήτων (ΤΑΑ) αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, με στόχο τη δημιουργία πιο μοναδικών και ολοκληρωμένων εμπειριών για ολοένα και περισσότερους καταναλωτές με ψηφιακές δεξιότητες. Υπερέχουν οι κρατήσεις μέσω κινητών συσκευών και OTAs Οι κινητές συσκευές έχουν γίνει οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες συσκευές, και μάλιστα μερικές φορές οι μόνες, για την αλληλεπίδραση με τις τουριστικές επιχειρήσεις. Η πανδημία επηρέασε, επίσης, σημαντικά αυτή την αλλαγή στη συμπεριφορά. Λόγω των περιορισμών στη χωρητικότητα, οι καταναλωτές άλλαξαν τη στρατηγική των κρατήσεών τους, από το να περιμένουν να κάνουν τα πάντα την τελευταία στιγμή στο να προγραμματίζουν τα ταξίδια τους όλο και πιο έγκαιρα. Σύμφωνα με την NTT DATA, το ποσοστό των ταξιδιωτών που περιμένουν μέχρι την τελευταία στιγμή έχει μειωθεί από 38% το 2019 σε 14% το 2021. Στην πραγματικότητα, το 46% αγοράζει τα εισιτήριά του μια εβδομάδα νωρίτερα ή και περισσότερο, σύμφωνα με στοιχεία της Arival. Αποτέλεσμα αυτού είναι η αλματώδης αύξηση της χρήσης των ψηφιακών καναλιών για την πραγματοποίηση αυτών των κρατήσεων, με το 47% των καταναλωτών να αγοράζουν τα εισιτήριά τους online, είτε μέσω υπολογιστή είτε μέσω smartphone, σε σύγκριση με το 28% το 2019.
  • TOP STORY
  • Hospitality
  • πανδημία
  • έρευνα
  • προφίλ
  • τουρίστα
  • Are You Experienced?”
  • NTT DATA
  • Globick