Retail
Ηλεκτρονικό κατάστημα Αλφαμέγα: 25.000 νέοι πελάτες και δεύτερο κέντρο διανομής
Ηλεκτρονικό κατάστημα Αλφαμέγα: 25.000 νέοι πελάτες και δεύτερο κέντρο διανομής

Το e-commerce κερδίζει ολοένα και περισσότερο το κυπριακό καταναλωτικό κοινό

Είκοσι πέντε χιλιάδες νέους πελάτες και πωλήσεις ισάξιες με τις αντίστοιχες ενός φυσικού καταστήματος της αλυσίδας καταγράφει το ηλεκτρονικό κατάστημα των Υπεραγορών Αλφαμέγα, στον πρώτο κιόλας χρόνο λειτουργίας του. Το ηλεκτρονικό κατάστημα των Υπεραγορών Αλφαμέγα, το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα αλυσίδας υπεραγορών στην Κύπρο, συμπληρώνει τον Μάρτιο έναν χρόνο επιτυχούς λειτουργίας, με τα δεδομένα της εταιρείας να επιβεβαιώνουν πως δεν αγκαλιάστηκε απλώς από το καταναλωτικό κοινό, αλλά αποδείχθηκε πως πρόκειται για ένα project το οποίο είχε ανάγκη η κυπριακή αγορά λιανικού εμπορίου. «Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας μας τέθηκε σε λειτουργία τον Φεβρουάριο του 2021, προσφέροντας παγκύπρια κάλυψη και μια ευρεία γκάμα προϊόντων πέραν των 10 χιλιάδων κωδικών. Η ανταπόκριση του κόσμου από τους πρώτους κιόλας μήνες λειτουργίας, ξεπέρασε κάθε προσδοκία μας. Σήμερα, οι πωλήσεις βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με τις αντίστοιχες ενός φυσικού μας καταστήματος, ενώ η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα έχει τετραπλασιαστεί», ανέφερε σε δηλώσεις του ο Chief Marketing Officer των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Γιάννης Ιωάννου. Τόνισε, επίσης, πως μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2022, η εταιρεία είχε προσθέσει στο πελατολόγιό της 25 χιλιάδες νέους πελάτες. Όπως ανέφερε ο κ. Ιωάννου, η ανταπόκριση του κοινού εξακολουθεί να είναι μεγάλη, καθώς αρκετοί είναι οι καταναλωτές που ενέταξαν στην καθημερινότητά τους το διαδικτυακό ψώνισμα μέσω των Υπεραγορών Αλφαμέγα. «Ήδη, μεγάλο ποσοστό πελατών μας έχει κάνει στροφή και επιλέγει να πραγματοποιεί τις αγορές του αποκλειστικά μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος», πρόσθεσε. Βάσει στοιχείων που έχει ενώπιόν της η εταιρεία, οι πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος επιλέγουν μεγάλα καλάθια, παραγγέλνοντας είδη από ολόκληρη την γκάμα προϊόντων των Υπεραγορών Αλφαμέγα. Φαίνεται, λοιπόν, πως αρκετοί είναι οι καταναλωτές που μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος Αλφαμέγα κάνουν τα ψώνια τους για ολόκληρο τον μήνα. Σύντομα το δεύτερο κέντρο διανομής Ο αυξημένος αριθμός ηλεκτρονικών παραγγελιών που δέχονταν από αρκετά νωρίς οι Υπεραγορές Αλφαμέγα, επέσπευσε τα σχέδια της εταιρείας για υλοποίηση της β’ φάσης του διαδικτυακού της καταστήματος, με στόχο την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των πελατών. Το δεύτερο κέντρο διανομής της εταιρείας, το οποίο πρόκειται να λειτουργήσει σύντομα, αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην κάλυψη της μεγάλης ζήτησης που καταγράφεται. Συγκεκριμένα, το νέο κέντρο διανομής της εταιρείας θα καλύψει σε μεγάλη έκταση και συχνότητα τις πόλεις της Πάφου και της Λεμεσού, ενώ το πρώτο κέντρο της εταιρείας θα επικεντρωθεί στις παραγγελίες των καταναλωτών από τη Λευκωσία και τη Λάρνακα. Υπό τα νέα δεδομένα, θα αυξηθούν οι παραδόσεις ανά ημέρα σε μικρότερες αποστάσεις, έτσι ώστε οι πελάτες να λαμβάνουν πιο γρήγορα τα ψώνια τους. «Στόχος μας είναι η συντριπτική πλειοψηφία των παραγγελιών να παραδίδεται μέσα σε 24 ώρες. Για τον λόγο αυτό, έχουμε ήδη διπλασιάσει τον στόλο των αυτοκινήτων μας. Εξάλλου, σε λίγους μήνες τα διαθέσιμα παράθυρα παράδοσης θα πολλαπλασιαστούν, μειώνοντας ακόμα περισσότερο τους χρόνους παράδοσης», τόνισε ο Chief Marketing Officer των Υπεραγορών Αλφαμέγα.
  • retail
  • e-commerce
  • Αλφαμέγα
  • κέντρο διανομής